صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






جشنواره صالحین گیلان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین تویسرکانی

معاون تربیت و آموزش بسیجیان فرمانده سپاه قدس گیلان از برگزاری نخستین جشنواره شجره طیبه صالحین استان در 12 خرداد ماه جاری خبر داد. حجت‌الاسلام محمدحسن حسن‌زاده فومنی در جمع خبرنگاران، شجره طیبه را نظام‌واره‌ای تربیتی، معرفتی و بصیرتی در سازمان بسیج خواند و اظهار کرد: شجره طیبه صالحین با استفاده از ظرفیت‌های علمی و […]

کد خبر : 9654 | 12:45 ب.ظ | ۱۱ خرداد , ۱۳۹۳

حسن زاده12

معاون تربیت و آموزش بسیجیان فرمانده سپاه قدس گیلان از برگزاری نخستین جشنواره شجره طیبه صالحین استان در 12 خرداد ماه جاری خبر داد.
حجت‌الاسلام محمدحسن حسن‌زاده فومنی در جمع خبرنگاران، شجره طیبه را نظام‌واره‌ای تربیتی، معرفتی و بصیرتی در سازمان بسیج خواند و اظهار کرد: شجره طیبه صالحین با استفاده از ظرفیت‌های علمی و معنوی زمینه ارتقای اعضای بسیج و مردم را فراهم می‌کند.
وی تعالی معنوی توأم با رشد ایمان آگاهانه و بصیرت بسیجیان را از اهداف شجره طیبه صالحین عنوان کرد و افزود: تعلیم و تربیت مدیران و مربیان شایسته و کارآمد در عرصه‌های مختلف تربیتی، فرهنگی و … از جمله اهداف شجره طیبه صالحین است.
حسن‌زاده فومنی، بر تقویت باورهای دینی و توسعه اخلاق و رفتارهای اسلامی بین بسیجیان تاکید کرد.
معاون تربیت و آموزش بسیجیان فرمانده سپاه قدس گیلان از برگزاری نخستین جشنواره شجره طیبه صالحین استان در 12 خرداد ماه جاری خبر داد و بیان کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج سخنران ویژه مراسم مذکور است.
وی با بیان اینکه موضوع‌های تربیتی، عقیدتی و بصیرتی در حلقه‌های صالحین پیگیری می‌شود، تصریح کرد: باور داریم طبق تعالیم دینی می‌توانیم جامعه را بسازیم.
حسن‌زاده فومنی هدف اصلی شجره طیبه صالحین را بازگشت به فرهنگ دفاع مقدس دانست و یادآور شد: شهدا خروجی دفاع مقدس هستند و حاضر شدند براساس روایات از دنیا بگذرند تا دنیای ماندگان را آباد کنند.
معاون تربیت و آموزش بسیجیان فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه دنیا متوجه توان نظامی و معنوی نظام جمهوری اسلامی ایران شده است، خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد دشمن در جنگ نرم توفیق‌هایی داشته است.
وی، هدف انقلاب اسلامی را ایجاد تمدن نوین اسلامی در جهان عنوان کرد.
حسن‌زاده فومنی شجره طیبه صالحین را برگرفته از تعالیم ائمه (ع) دانست و اظهار کرد: دنیا و آخرت با همدیگر در حلقه‌های صالحین بسیج دیده شده است.
معاون تربیت و آموزش بسیجیان فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بسیج در انجام رهنمودهای مقام معظم رهبری لایق‌ترین مجموعه است، تصریح کرد: صالحین قرار است احیاکننده فرهنگ با برکت پیامبر (ص) در جامعه باشد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد