صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






آیت‌الله موحدی کرمانی در جمع نخبگان سیاسی گیلان: عزم ملی نیازمند مدیریت جهادی است

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر ایجاد عزم ملی در مردم توسط مسئولان گفت: ایجاد عزم ملی در جامعه نیازمند مدیریت جهادی است.  آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی در جمع تعدادی از نخبگان سیاسی استان گیلان با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: زمان‌شناسی از بزرگ‌ترین رمزهای موفقیت در جامعه است. وی عنوان کرد: انسان‌هایی که […]

کد خبر : 9698 | 7:38 ب.ظ | ۱۲ خرداد , ۱۳۹۳

موحدی15

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر ایجاد عزم ملی در مردم توسط مسئولان گفت: ایجاد عزم ملی در جامعه نیازمند مدیریت جهادی است.

 آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی در جمع تعدادی از نخبگان سیاسی استان گیلان با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: زمان‌شناسی از بزرگ‌ترین رمزهای موفقیت در جامعه است.

وی عنوان کرد: انسان‌هایی که زمان خود را می‌شناسند شبهه‌ها و فتنه‌ها به آنها هجوم نمی‌آورد و گرفتار نمی‌شوند.

موحدی‌کرمانی به نامگذاری «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» توسط مقام معظم رهبری در سال 93 اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری مسیر حرکت مسئولان را مشخص کردند.

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر ایجاد عزم ملی در مردم توسط مسئولان، بیان کرد: ایجاد عزم ملی در جامعه نیازمند مدیریت جهادی است.

وی خواستار پیگیری موضوع فرهنگ و اقتصاد توسط مسئولان و مردم شد و تصریح کرد: سست کردن مردم مخالف عزم ملی است و مسئولان و افرادی که درد دین دارند باید به این موضوع توجه کنند.

موحدی‌کرمانی بر بررسی مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: مشکلات مردم باید شناخته شده و برای مقابله با آن راهکار صحیح ارائه شود.

امام جمعه موقت تهران، شناخت مشکلات اقتصادی و فرهنگی را نیازمند بررسی عمیق دانست.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از دولت، خاطرنشان کرد: اگر مسئولی سخن نابه‌جایی بیان کند نحوه مقابله باید به صورت معقول باشد ضمن اینکه حمایت از دولت و مقابله با سخنان نابه‌جا هر دو لازم است.

موحدی کرمانی موضوع‌های فرهنگی را نیازمند ارائه برنامه‌های سنجیده عنوان کرد و یادآور شد: مسائل روز باید در قالب موضوع‌های فرهنگی مطرح شود.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه روحانیت در دل‌ها جا دارد، اظهار کرد: روحانیت طی قرن‌ها نافع مردم بوده است.

وی علما را وارث علامه حلی، مجلسی، شیخ مفید، سید رضی و … خواند و بیان کرد: مردم به دلیل اینکه احساس می‌کنند روحانیت برای مردم نافع هستند، در کنار علما می‌مانند.

موحدی‌کرمانی خواستار بررسی غفلت‌های فرهنگی مورد نظر مقام معظم رهبری شد و تصریح کرد: تمام موضوع‌هایی که مربوط به مردم است باید بررسی شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد