صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مسابقه کتابخوانی ˈپیام ماندگارˈ در شهرستان فومن

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن گفت: وصیت نامه الهی سیاسی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از قوی ترین و بهترین مواریث معنوی و راهنمای ملت در همه مسائل و رویدادها است. ˈحسین شهیدزادهˈ در آستانه بیست و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل افزود: جایگاه امام خمینی (ره) نه تنها به عنوان معمار کبیر […]

کد خبر : 9703 | 8:59 ق.ظ | ۱۳ خرداد , ۱۳۹۳

امام41

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن گفت: وصیت نامه الهی سیاسی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از قوی ترین و بهترین مواریث معنوی و راهنمای ملت در همه مسائل و رویدادها است.

ˈحسین شهیدزادهˈ در آستانه بیست و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل افزود: جایگاه امام خمینی (ره) نه تنها به عنوان معمار کبیر انقلاب و رهبر نهضت اسلامی بلکه به عنوان عالم مومن و متعبد و متخصص در معارف دینی در بررسی رهنمودهای ایشان در وصیت نامه حائز اهمیت است.

وی وصیت نامه حضرت امام (ره) را یک دستورالعمل ملی برای پیشرفت، توسعه و سربلند کشورمان ایران دانست و بیان کرد: همه ما موظفیم تمامی مضامین بلند و آموزنده این وصیت نامه الهی سیاسی را به دقت عمل کنیم و به دیگران به ویژه نسل جوان انتقال دهیم.

وی با اشاره به برنامه های فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه مراسم سالگرد ارتحال امام راحل و نیز لزوم تبیین وصیت نامه الهی سیاسی حضرت امام خمینی(ره)، تصریح کرد: به همین مناسبت یک هزار نسخه از پرسشنامه مسابقه کتابخوانی ˈپیام ماندگارˈ از روز دهم ماه جاری در شهرستان فومن توزیع شده است.

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن ادامه داد: این مسابقه از وصیتنامه عبادی و سیاسی حضرت امام (ره) طراحی شده که در انجمن ها، کتابخانه های عمومی و مراکز فرهنگی فومن توزیع شده و تا نوزدهم خرداد افراد می تواند در این مسابقه شرکت کنند.

به گفته شهیدزاده؛ به 14 نفر از برگزیدگان این مسابقه به قید قرعه جوایز ارزنده فرهنگی اهدا می شود.

وی هدف از برگزاری این مسابقه را گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و پاسداشت آرمان­های بلند ایشان و انتقال پیام آن حضرت به جامعه و به ویژه نسل جوان عنوان کرد و برگزاری عصری با شعر تحت عنوان در سوگ آفتاب، برپایی نمایشگاه های عکس و خوشنویسی، همکاری با ستاد گرامیداشت ارتحال حضرت امام (ره) در شهرستان، طراحی و توزیع پوستر منقش به عکس امام و آیت الله احسان بخش نماینده فقید ولی فقیه در استان گیلان را از دیگر برنامه های فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن به مناسبت نیمه خرداد برشمرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد