صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






عزاداری خیابانی سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در شهرستان آستارا برگزار می شود

امام جمعه شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: عزاداری خیابانی با حضور عاشقان ولایت به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) در شهرستان مرزی بندر آستارا برگزار می شود. حجت الاسلام کاظم حافظ نیا افزود: عزاداری خیابانی در قبل از ظهر روز 14 خرداد ساعت 11 از محل رو به روی سپاه ناحیه آستارا به سمت یکی […]

کد خبر : 9706 | 9:04 ق.ظ | ۱۳ خرداد , ۱۳۹۳

حافظ نیا11

امام جمعه شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: عزاداری خیابانی با حضور عاشقان ولایت به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) در شهرستان مرزی بندر آستارا برگزار می شود.

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا افزود: عزاداری خیابانی در قبل از ظهر روز 14 خرداد ساعت 11 از محل رو به روی سپاه ناحیه آستارا به سمت یکی از مساجد شهرستان برگزار می شود.

وی ادامه داد: به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) کاروان سواره آستارا به مرقد مطهر آن شخصیت بزرگ تاریخ اسلام نیز در هفته جاری اعزام می شود.

وی عظمت و عزت روز افزون انقلاب اسلامی را مدیون اخلاص ، ایثار و شجاعت امام خمینی (ره) ذکر و اضافه کرد: حضرت امام خمینی (ره) دنیا را با قیام و نهضت خود بیدار کرد.

وی سالروز رحلت جانسوز معمار کبیر انقلاب اسلامی را فرصتی برای تجدید بیعت با آرمان های امام خمینی (ره) عنوان و اضافه کرد: نام و یاد امام راحل در قلب و جان انسان های آزاده جهان زنده است چرا که بنیانگذار انقلاب اسلامی مرد حقیقی خدا بود.

حجت الاسلام حافظ نیا معرفی مقام معظم رهبری پس از ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) توسط مجلس خبرگان به عنوان ولی امر مسلمین و رهبر انقلاب اسلامی را اقدامی شایسته و سنجیده خواند و افزود: رهبر فرزانه انقلاب با پشتوانه مردم کشتی انقلاب اسلامی را در برابر فراز و نشیب های بی شمار به شایستگی هدایت و رهبری کرده است.

امام جمعه آستارا در ادامه از برگزاری همایش نقد وهابیت در آستارا خبر داد و گفت: این همایش فردا ساعت 18 به منظور نقد فرقه ضاله وهابیت با سخنرانی استاد سطح عالی حوزه علمیه قم آیت الله دکتر احمد عابدی در محل دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان آستارا برگزار می شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد