صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






حجت‌الاسلام والمسلمین حسن عرفان: امام خمینی (ره) از دشمن هراسی نداشت+ تصاویر

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن عرفان، دوشنبه 12 خرداد در مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در مسجد سلیمانداراب رشت گفت: امام خمینی (ره) از دشمن هیچ هراسی نداشت. استاد حوزه و دانشگاه با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: پاسداری از انقلاب حسینی (ع) از شاخص‌های زندگی امام سجاد (ع) بود. وی پاسداری از انقلاب در […]

کد خبر : 9707 | 9:55 ق.ظ | ۱۳ خرداد , ۱۳۹۳

IMG_0649

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن عرفان، دوشنبه 12 خرداد در مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در مسجد سلیمانداراب رشت گفت: امام خمینی (ره) از دشمن هیچ هراسی نداشت.

استاد حوزه و دانشگاه با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: پاسداری از انقلاب حسینی (ع) از شاخص‌های زندگی امام سجاد (ع) بود.

وی پاسداری از انقلاب در برابر فتنه‌ها را حائز اهمیت عنوان کرد و افزود: امام سجاد (ع) پایگاه اجتماعی بنی‌امیه را ویران کرد.

عرفان با بیان اینکه عمیق‌ترین ارادت‌ها را اکنون در سوریه نسبت به امام حسین (ع) داریم، تصریح کرد: مرقد حضرت زینب (س) پایگاه تشیع شده است.

IMG_0601

استاد حوزه و دانشگاه به بیدارگری امام سجاد (ع) در جامعه اشاره کرد و گفت: امام سجاد (ع) ثابت کرد حق با اهل بیت (ع) است.

وی تربیت نیروی انسانی را از شاخص‌های زندگی امام سجاد (ع) خواند و بیان کرد: پیامبران الهی و ائمه معصومین (ع) برای انسان‌سازی مبعوث شدند.

عرفان نیایش را از جمله ویژگی‌های زندگی امام سجاد (ع) برشمرد و یادآور شد: آرمان‌ها و خواسته‌ها، ارزش انسان‌ها را مشخص می‌کند.

وی، دعا و نیایش را کانون مرکزی عبادت عنوان کرد و اظهار کرد: خواستن از خداوند هسته مرکزی عبادت‌ها است.

عرفان دعاهای معصوم (ع) برای جامعه را دانشگاه توصیف کرد و افزود: شیعیان گسترده‌ترین دعای معصوم (ع) را دارند و این امر مدیون امام سجاد (ع) است.

استاد حوزه و دانشگاه صحیفه سجادیه را غنی‌ترین منابع دعای شیعه عنوان کرد و گفت: باید به این میراث فرهنگی امام سجاد (ع) توجه بیشتری شود.

وی شجاعت و شهامت را از دیگر شاخص‌های امام سجاد (ع) دانست و بیان کرد: اگر افراد به خداوند توکل کنند شکست نمی‌خورند.

IMG_0700

* امام (ره) از دشمن هراس نداشت

عرفان در ادامه با اشاره به ویژگی‌های امام (ره)، تصریح کرد: امام (ره) از دشمن هراس نداشت.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه هراس از دشمن موجب شکست نظامی و تاریخی می‌شود، خاطرنشان کرد: امام (ره) تنها از خداوند می‌ترسید.

وی، ترس در مقابل دشمن را سبب تقویت ظالمان دانست و یادآور شد: امام (ره) براساس منطق« هر قدرتی غیر از خدا ضعیف است» فرمود که «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند».

عرفان، حضور در صحنه امام (ره) را سبب به اسارت کشاندن دشمن عنوان کرد.

IMG_0567

IMG_0559

IMG_0572

IMG_0593

IMG_0635

IMG_0640

IMG_0669

IMG_0682

IMG_0690

IMG_0625

IMG_0701

SONY DSC

IMG_0654






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد