صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام(ره) شهرستان رضوانشهر

فرماندار رضوانشهر در نشست ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام(ره) این *شهرستان با بیان اینکه انتظار داریم مسوولان شهرستانی و استانی منافع مردم را در اجرای و تکمیل پروژه ها ببیند، خواستار تسهیل و شتاب در اتمام پروژه های در دست اجرای این شهرستان شد. ˈحمیدرضا امام پناهیˈ هم اکنون با بیان اینکه با تدبیر و […]

کد خبر : 9736 | 10:39 ق.ظ | ۱۳ خرداد , ۱۳۹۳

81187312-5736256

فرماندار رضوانشهر در نشست ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام(ره) این *شهرستان با بیان اینکه انتظار داریم مسوولان شهرستانی و استانی منافع مردم را در اجرای و تکمیل پروژه ها ببیند، خواستار تسهیل و شتاب در اتمام پروژه های در دست اجرای این شهرستان شد.

ˈحمیدرضا امام پناهیˈ هم اکنون با بیان اینکه با تدبیر و دوراندیشی از سوی دولت آقای روحانی شاهد بازگشت آرامش در فضای جامعه هستیم، بیان کرد: امیدوارم همه مسوولان در چنین فضایی تلاش مستمری برای خدمتگزاری به مردم و انجام امور از خود نشان دهند.

وی افزود: انتظار دارم مجموعه مدیران شهرستان همسو با دولت در راستای تحقق دستورات رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه به اقتصاد و فرهنگ و ایجاد اشتغال برای جوانان بکوشند و حمایت از سرمایه گذاری در بخش خصوصی را بعنوان یک الویت تلقی کنند.

امام پناهی همچنین رفع موانع در مسیر ایجاد زیر ساخت ها در بخش خصوصی را وظیفه همه مسوولان دانست و خاطرنشان کرد:

امروز فضای کشور بگونه ای است که بسیاری از سرمایه گذاران در این بخش دلگرم شده اند که باید از این فرصت اعتماد در زمینه گردشگری و توسعه شهرستان بهره ببریم.

امام پناهی در ادامه با تشریح وضعیت پیشرفت پروژه های در دست ساخت در سطح رضوانشهر گفت: در زمان حاضر بسیاری از پروژه ها از روند رشد بسیار خوبی برخوردار است که بیمارستان دردست ساخت این شهرستان بااعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال درحال اجرا است و ساختمان دانشگاه پیام نور و مجتمع فرهنگی این شهرستان نیز از دیگر طرح هایی هستند که در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از آنها خواهیم بود.

فرماندار رضوانشهر در ادامه به پروژه عظیم سدشفارود در این شهرستان اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی تونل انتقال آب سد شفارود در منطقه رضوانشهر به مراحل پایانی رسیده است.

امام پناهی اضافه کرد: سد شفارود بزرگترین سد بتونی کشور در شش کیلومتری غرب مرکز شهرستان برای تأمین آب شرب رضوانشهر و پره سر و تعدادی از روستاهای منطقه و آب کشاورزی 11هزار هکتار از اراضی کشاورزی منطقه و تأمین آب صنعت و معدن و شرکت چوب و کاغذ ایران(چوکای رضوانشهر) و تولید 38 گیگاوات ساعت انرژی برق آبی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه این سد قادر است 48 میلیون متر مکعب آب مورد نیاز محیط زیست را تأمین کند، خاطرنشان ساخت: همچنین ساخت این سد برای مهار و کنترل سیلاب های مخرب رودخانه شفارود به اجرا گذاشته شده که تاکنون عملیات اجرایی تونل انتقال آب آن به مراحل پایانی رسیده است.

فرماندار رضوانشهر اضافه کرد: اعتبارات این سد به صورت فاینانس خارجی به مبلغ 145هزار یورو بوده و معادل همین مبلغ تاکنون سهم 15درصدی وزارت نیرو تأمین شده است.

وی اضافه کرد: از زمان عملیاتی شدن LC (اسناد اعتباری) تمامی کارهای این سد اعم از ابنیه فنی و جاده های جایگزین ظرف حداکثر چهار سال انجام خواهد شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد