صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان به مناسبت سالگرد ارتحال امام.ره

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان در پیامی مشترک عنوان کردند: امام خمینی (ره) منادی‌بخش بیداری و اتحاد اسلامی و مبارزه با زورگویان جهانی بود. آیت‌الله زین‌العابدین قربانی و محمدعلی نجفی با صدور پیام  تسلیت مشترک به مناسبت سالگرد  ارتحال امام خمینی (ره) عنوان کردند: 25 سال از عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت […]

کد خبر : 9751 | 8:11 ق.ظ | ۱۴ خرداد , ۱۳۹۳

مشترک19

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان در پیامی مشترک عنوان کردند: امام خمینی (ره) منادی‌بخش بیداری و اتحاد اسلامی و مبارزه با زورگویان جهانی بود.

آیت‌الله زین‌العابدین قربانی و محمدعلی نجفی با صدور پیام  تسلیت مشترک به مناسبت سالگرد  ارتحال امام خمینی (ره) عنوان کردند: 25 سال از عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، منادی و احیاگر اسلام عزت‌بخش و مظهر عزت مردم در عصر حاضر می‌گذرد.

این پیام می‌افزاید: بدون تردید عزاداری‌های باشکوه مردم ایران در جای جای میهن اسلامی با اندیشه‌ها و گرایش‌های مختلف که نقطه عطف آن در اجتماع پرشور میلیون‌ها عاشق و رهروی ولایت در مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی است، مظهر وحدت ملی در وفاداری به آرمان‌های بلند امام راحل، تجدید بیعت با خلف صالح ایشان، حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای و خط بطلانی بر تبلیغات مسموم دشمنان نظام و انقلاب است که هنوز هم پس از سال‌ها محور اصلی تبلیغات خشم‌آلود و نفرت‌انگیز آنها دشمنی با آن عزیز به عرش رفته است چرا که ایشان منادی‌بخش بیداری و اتحاد اسلامی، استقلال‌طلبی و آزادی‌خواهی ملل مظلوم و مبارزه با زورگویان جهانی بودند.

در ادامه پیام مذکور ذکر شده است: در واقع پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری پیامبرگونه امام راحل به چراغ راهی برای دیگر ملل جهان تبدیل شد تا استیفای حقوق خویش را فریاد زنند.

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان در ادامه پیام خود آورده‌اند: بدون تردید از ضرورت‌های بقای جمهوری اسلامی ایران، زنده نگه داشتن یاد و راه امام خمینی (ره) است از این‌رو 14 و 15 خرداد هر سال برای بررسی عمیق سبک زندگی و ابعاد مکتب و خط مبارک و روشن آن بزرگوار فرصتی ارزشمند است که باید به خوبی بهره برد.

قربانی و نجفی در پیام خود اضافه کرده‌اند: اینجانبان سالگرد مصیبت عظمای ارتحال پیر جماران، یادبود شهدای والامقام 15 خرداد و سالگرد شهادت آیت‌الله احسان‌بخش نماینده فقید ولی فقیه در گیلان را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم شریف و ولایتمدار کشورمان به‌ویژه رهروان خمینی کبیر (ره) در استان گیلان تسلیت عرض می‌کنیم و رجاء واثق داریم عاشقان معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران 14 خرداد را با جوهره عشق و گوهر ایمان در تقویم قلب‌های خویش ثبت کرده‌اند و یقیناً با حضوری شکوهمند و تاریخی بار دیگر وحدت کلمه، یکپارچگی و انسجام خود را به جهانیان نشان خواهند داد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد