صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نمایشگاه عکس «حضور بانوان در انقلاب اسلامی» افتتاح شد

مدیر کل امور بانوان استانداری گیلان از افتتاح نمایشگاه عکس' حضور بانوان در انقلاب اسلامی'در سومین روز از ایام الله دهه فجر با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در گالری مارلیک مجتمع خاتم الانبیاء( ص) خبر داد. به گزارش گیل فجر،‌ طیبه بزرگی در افتتاحیه نمایشگاه عکس جلوه های حضور بانوان در انقلاب اسلامی در مجتمع خاتم الانبیاء(ص) برگزار شد، گفت: بانوان در شکل گیری، ظهور و بروز انقلاب اسلامی دوشادوش مردان و در بعضی از صحنه ها حتی پیش قدم نیز بودند.

کد خبر : 976 | 8:36 ق.ظ | ۱۷ بهمن , ۱۳۹۱

6

مدیر کل امور بانوان استانداری گیلان از افتتاح نمایشگاه عکس’ حضور بانوان در انقلاب اسلامی’در سومین روز از ایام الله دهه فجر با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در گالری مارلیک مجتمع خاتم الانبیاء( ص) خبر داد.

به گزارش گیل فجر،‌ طیبه بزرگی در افتتاحیه نمایشگاه عکس جلوه های حضور بانوان در انقلاب اسلامی در مجتمع خاتم الانبیاء(ص) برگزار شد، گفت: بانوان در شکل گیری، ظهور و بروز انقلاب اسلامی دوشادوش مردان و در بعضی از صحنه ها حتی پیش قدم نیز بودند.

وی با تاکید براینکه زنان نه تنها در صفوف راهپیمایی بلکه در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نقش فعال و پررنگی دارند، افزود: زنان امروزه با توجه به فراخور جنسیتی، با رعایت عفت و پاکدامنی در اجتماع حضور پیدا می کنند.

بزرگی با بیان اینکه امروز زنان انقلاب اسلامی رسالتی سنگین تراز دوران ۸ سال دفاع مقدس دارند، تصریح کرد: بانوان گیلانی با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری پا به پای مسئولان و در تمام صحنه ها حضور یافته و در جهت تحکیم بنیان خانواده که رسالت اصلی آنهاست، موفق هستند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان خاطرنشان کرد: نمایشگاه عکس” حضور بانوان در انقلاب اسلامی” در سومین روز از ایام الله دهه فجر با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در گالری مارلیک مجتمع خاتم الانبیاء(ص) رشت افتتاح شد.

صادقی، معاون توسعه و مدیریت نیروی انسانی استانداری گیلان با بیان اینکه همه آحاد مردم در پیروزی انقلاب نقش داشتند، گفت: دهه فجر فرصت ارزشمندی است تا دستاوردهای انقلاب را با سال های قبل از پیروزی مقایسه کنیم.

وی نقش بانوان در انقلاب اسلامی را ارزنده دانست و اذعان کرد: نقش برجسته بانوان در عرصه های مختلف از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

گفتنی است، ۲۰۰ نفر از بانوان گیلانی در پست های مدیریتی استان حضور دارند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد