صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






حجت الاسلام شجونی در صومعه سرا: قیام امام(ره) تحول شگرفی در جهان برجای گذاشت

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه امام خمینی(ره) با نفس خود انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند، گفت:قیام حضرت امام (ره) از حیث نظری، آرمانی و عملی تأثیرات و تحولات شگرف و قابل توجهی را بر جهان غرب بر جای گذاشته است. حجت‌الاسلام جعفر شجونی در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در مصلی شهرستان صومعه […]

کد خبر : 9772 | 12:02 ب.ظ | ۱۴ خرداد , ۱۳۹۳

شجونی11

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه امام خمینی(ره) با نفس خود انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند، گفت:قیام حضرت امام (ره) از حیث نظری، آرمانی و عملی تأثیرات و تحولات شگرف و قابل توجهی را بر جهان غرب بر جای گذاشته است.

حجت‌الاسلام جعفر شجونی در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در مصلی شهرستان صومعه سرا، اظهار کرد: پس از گذشت چندین سال از ارتحال امام‌، هنوز هم در سالروز عروج ملکوتی ایشان، گریه می‌کنیم.

وی با بیان اینکه امام خمینی‌(ره) زلزله‌ای را نه تنها در ایران بلکه در دنیا ایجاد کردند، افزود: انقلاب اسلامی و اندیشه‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در سراسر دنیا صادر شده است.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه در این 25 سال که امام خمینی (ره) رحلت کرده است، گفت: هوشمندی و تدبیر و عقلانیت انقلابی را در اندیشه‌ها و رفتار مقام معظم رهبری می‌بینیم و این را با گوشت و پوست خود درک می‌کنیم.

شجونی با بیان اینکه هر کس تابع خدا باشد و از خدا تبعیت کند، حزب الله است، گفت: ما محتاجیم که شخصیت واقعی امام خمینی(ره) را بشناسیم.

وی با بیان اینکه جوانان امید مملکت هستند، تصریح کرد: جوانان باید در دانشگاه‌ها و مدارس خوب تربیت شوند مانند جوانان انقلاب که با نفس پاک امام(ره) تربیت شدند.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه امام خمینی(ره) با نفس خود انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند، خاطرنشان کرد: روحانیت دلسوز نظام است و مردم باید از علما پیروی کنند.

شجونی تاکید کرد: قیام حضرت امام (ره) از حیث نظری، آرمانی و عملی تأثیرات و تحولات شگرف و قابل توجهی را بر جهان غرب بر جای گذارده است.

وی اظهار کرد:  شخصیت کم نظیر حضرت امام (ره) و تأثیرگذاری شگرف او بر جهان معاصر همواره مورد توجه بسیاری از اندیشمندان و شخصیت‌های مطرح جهانی بوده است.

عضو جامعه روحانیت مبارز افزود: امام(ره) توانست جسارت و شهادت انتقاد کردن در برابر قدرت‌ها را به دیگر رهبران جهان و دیگر کشورها انتقال دهد و عملکرد نظام بین المللی را زیر سئوال برند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد