صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






حجت الاسلام عبدی عالی در شفت: بندگی خالصانه خداوند، خصوصیت بارز امام (ره) بود

یکی از اساتید حوزه و دانشگاه استان گیلان گفت: رمز اصلی موفقیت و خصوصیت بارز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) ، بندگی محض و خالصانه ایشان به درگاه پروردگار و رهروی از امیرالمومنین(ع) بود. حجت الاسلام و المسلمین ˈ فرخ عبدی عالی ˈ در مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) […]

کد خبر : 9779 | 12:15 ب.ظ | ۱۴ خرداد , ۱۳۹۳

81188832-5738962

یکی از اساتید حوزه و دانشگاه استان گیلان گفت: رمز اصلی موفقیت و خصوصیت بارز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) ، بندگی محض و خالصانه ایشان به درگاه پروردگار و رهروی از امیرالمومنین(ع) بود.

حجت الاسلام و المسلمین ˈ فرخ عبدی عالی ˈ در مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در مسجد جامع شهرستان شفت افزود: امام خمینی(ره) ویژگی های ممتاز زیادی داشت و آن این بود که ایشان خدا را والاتر از همه چیز در دنیا می دانست و به همین دلیل برای خدا قیام کرد.

وی اضافه کرد: معمار کبیر انقلاب فقط خدا را می شناخت و آنچه او را راضی می کرد، رضایت خداوند بود.

حجت الاسلام عبدی عالی اظهار کرد: از 124 هزار پیغمبری که خداوند برای هدایت بشر برانگیخت، تنها حضرت ابراهیم و رسول گرامی اسلام(ص) بودند که خداوند آنان را امام نیز خطاب کرده است.

این استاد حوزه و دانشگاه، امامت را لایق کسانی دانست که مایه رحمت بوده اند.

وی همچنین تبیین آرمان ها و ارزش های والای امام خمینی(ره) که برگرفته از مبانی دین مبین اسلام است و نیز بهره گیری از وصیت نامه الهی – سیاسی ایشان را برای سعادتمندی اقشار مختلف جامعه بویژه نسل جوان بسیار موثر خواند.
در این مراسم که امام جمعه، نماینده مردم، فرماندار، جمعی از مسوولین و مردم ولایتمدار شفت شرکت داشتند با اجرای مداحی در سوگ فراق خمینی کبیر(ره) اشک ماتم ریختند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد