صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






حجت‌الاسلام علیزاده‌موسوی در رودسر:حکومت بر دل‌ها ویژگی مهم امام (ره) بود

رئیس پژوهشکده حج و زیارت گفت: حکومت امام خمینی (ره) بر دل‌های مردم مهم‌ترین ویژگی ایشان بود. حجت‌الاسلام سیدمهدی علیزاده‌ موسوی در مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در مسجد شهدا «طالب‌زاده» شهررودسر، اظهار کرد: هر چند دنیای امروز از نظر تکنولوژی و مباحث علمی به پیشرفت‌های وسیعی دست یافته است اما […]

کد خبر : 9789 | 5:27 ب.ظ | ۱۴ خرداد , ۱۳۹۳

علیزاده موسوی11

رئیس پژوهشکده حج و زیارت گفت: حکومت امام خمینی (ره) بر دل‌های مردم مهم‌ترین ویژگی ایشان بود.

حجت‌الاسلام سیدمهدی علیزاده‌ موسوی در مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در مسجد شهدا «طالب‌زاده» شهررودسر، اظهار کرد: هر چند دنیای امروز از نظر تکنولوژی و مباحث علمی به پیشرفت‌های وسیعی دست یافته است اما از نظر مسایل اخلاقی و معنوی با مشکل مواجه بوده و جایگاهی ندارد.

وی با اشاره به اینکه اندیشمندان غرب مطمئن بودند که در شرایط کنونی هیچ انقلاب ایدئولوژیک در جهان به وقوع نخواهد پیوست، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) توانست در ایران و در شرایطی که اسلام‌ستیزی اوج گرفته و اندیشه‌های ناسیونالیستی در حال احیا شدن بود انقلاب و حکومتی بنا کند که پس از 35 سال از عمر آن همچنان پایدار و برقرار است.

رئیس پژوهشکده حج و زیارت،پیروزی انقلاب ایران را یک معجزه دانست و متذکر شد: جامعه‌ای که دین در ذهن و روانش جایگاه پیدا کند نمی‌تواند در برابر اعتقاداتش بی‌تفاوت باشد.

وی در مقایسه انقلاب ایران با دیگر انقلاب‌های جهان گفت: یکی از دلایلی که انقلاب‌های دیگر جهان نتوانسته به خوبی شکل گیرند و دوام داشته باشند فقدان فردی با نقش محوریت رهبری است.

علیزاده‌موسوی شخصیت حضرت امام خمینی (ره) را استثنایی خواند و افزود: در ایران تمام مذاهب و طایفه‌ها اعم از شیعه، سنی، مسیحی، کرد، ترک، بلوچ و … با آرامش و بدون مشکل در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند زیرا همه در ضلع یک نگاه هستند و آن رهبری ولایت فقیه است که در رأس هرم قرار دارد.

این مسئول روحیات عرفانی و  سادگی حضرت امام (ره) را از ویژگی‌های منحصر به‌فرد ایشان ذکر کرد و گفت: این ویژگی‌ها موجب شده تا امام راحل در دل مردم دنیای مدرن محبوبیت یابد و بر دل‌ها حکومت کند.

وی گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) پس از 25 سال را زنده ماندن ارتباط معنوی بین مردم و رهبر عنوان کرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد