صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






حجت الاسلام حسن زاده در آستارا: امام (ره) ابهت پوشالی غرب و شرق را در هم شکست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی (ره) با به ثمر نشاندن انقلاب ابهت پوشالی غرب و شرق را در هم شکست. حجت الاسلام ایوب حسن زاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در […]

کد خبر : 9826 | 7:00 ب.ظ | ۱۴ خرداد , ۱۳۹۳

حسن زاده ایوب19

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی (ره) با به ثمر نشاندن انقلاب ابهت پوشالی غرب و شرق را در هم شکست.

حجت الاسلام ایوب حسن زاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در مصلی نماز جمعه شهر آستارا با بیان اینکه خداوند هیچوقت زمین را بدون حجت و راهنما باقی نمی گذارد و انسان های شایسته ای را برای هدایت بشر می فرستد، افزود: خداوند به طور غیر مستقیم انسان های شایسته را پرچمدار جبهه حق می کند تا آنان در برابر جبهه باطل سینه سپر کرده و پناهگاهی برای مظلومان، ستمدیدگان  و مستضعفان جهان باشند.

وی تصریح کرد: رزمندگان جبهه توحید و حق زیر بال امام و جانشین خدا روی زمین قرار می گیرند و برای مبارزه با دشمنان صف بسته و در مقابل آنان ایستادگی می کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) را نعمت بزرگی از سوی خدا برای ملت ایران و جامعه اسلامی دانست و اظهار کرد: خداوند در قرن معاصر این نعمت ارزشمند را به ما هدیه کرد تا بتوانیم با راهنمایی های او در مسیر نور و روشنایی گام برداریم و اسیر مشکلات نشویم.

حجت الاسلام حسن زاده ادامه داد: خداوند متعال یک انسان صالح و مرد خدایی را در بین ما قرار داد و آن بزرگوار نیز پرچم عدالت و حق را بر دوش گرفت و در میان امت اسلامی تمام پویندگان راه حق را سر سامان داد.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) با ثمر نشاندن انقلاب اسلامی خواب را از چشم ظالمان و مستکبران گرفت، افزود: اگر مشیت الهی برای به قدرت رساندن کسی باشد هیچ قدرتی نمی تواند مانع آن باشد و امام خمینی(ره) نیز با توان و قدرت الهی به رهبری رسید.

این کارشناس علوم دینی و مذهبی خاطر نشان کرد: اگر خدا بخواهد یک ابر قدرت را نابود کند به راحتی این کار را می کند و این نیز در انقلاب ما اتفاق افتاد و یک باره ورق برگشت و انقلاب به پیروزی رسید و جبهه کفر و طاغوت در هم شکست.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از انقلاب امام خمینی(ره) به عنوان معجزه قرن نام برد و تصریح کرد: امام خمینی (ره) به لطف خدا انقلاب را به پیروزی رساند و معادلات جهانی را بر هم زد.

این مقام مسئول با بیان اینکه امام خمینی (ره) با الطاف الهی و به زبان روز ظهور و در صحنه سیاسی و اجتماعی جهان حضور پیدا کرد، افزود: امام خمینی(ره) انقلابی را مبتنی بر آرای مردم تشکیل داد و سرمنشاء تحولات خوبی در ایران و دنیا شد.

وی حضور مردم ایران در صحنه های مختلف را از دلایل جاودانگی انقلاب اسلامی ایران برشمرد و اظهار کرد: امام راحل با همراهی مردم حکومتی مبتنی بر آموزه های دینی تشکیل داد و به جهانیان فهماند که زیر سایه دین نیز می توان حکومت تشکیل داد.

 حجت الاسلام حسن زاده با بیان اینکه غربی ها، سکولارها و لیبرال دموکراسی ها عنصر مذهب را منزوی کرده بودند، افزود: امام (ره) با به ثمر نشاندن انقلاب مذهب را از کنج ها و گوشه ها بیرون کشید و به جهانیان ثابت کرد که در کنار دین می توان حکومت تشکیل داد و با کمک آن نیز به سعادت و خوشبختی رسید.

 وی گفت: امام خمینی (ره) شخصیتی بی نظیر و ممتاز در طول تاریخ است و به همه ابعاد شخصیتی او به خوبی پرداخته نشده و فقط به رهبر بودن آن حضرت توجه کرده ایم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) در زمان حیات خود از  نظر علمی از همه علما، فقها، عرفا و فلاسفه بالا بود، ادامه داد: علما و شخصیت های ارزشمندی در مکتب امام راحل پرورش یافته اند که از جمله آن شخصیت ها می توان آیت الله حسن زاده آملی را نام برد.

این کارشناس علوم دینی و مذهبی امام خمینی (ره) را شخصیتی متعلق به کل بشریت دانست و خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) اهل تکبر، غرور و خودنمایی نبود و این باعث ماندگاری نام او در تاریخ است.

وی مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی را پشتیبان اصلی انقلاب برشمرد و ادامه داد: به کوری چشم دشمنان انقلاب ملت ایران همیشه در صحنه هستند و بارها این را نشان داده و نمونه آن شرکت گسترده در انتخابات ها و راهپیمایی ها می باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دولتمردان آمریکایی همیشه از گزینه های روی میز علیه انقلاب و ملت ایران صحبت به میان می آورند، تصریح کرد: اگر کوچکترین خطایی از آنان سر بزند فرزندان شجاع و غیور ایران اسلامی با توان نظامی کشور تمام پایگاه های آمریکا و اسرائیل را که در هر کجا باشد با خاک یکسان می کنند.

حجت الاسلام حسن زاده گفت: به برکت اندیشه ها و تفکرات امام خمینی(ره) ملت ما در مقابل تهدیدات دشمنان با تمام توان ایستاده و آنان مطمئن باشند مردم ایران اسلامی حافظان اصول انقلاب هستند و در این راه ذره ای عقب نشینی نمی کنند.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد