صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ویژه برنامه “در سوگ آفتاب” و کارگاه “نامه ای به امامِ مهربان ” با حضور کودکان گیلانی

به مناسبت گرامی داشت بیست و پنجمین سالگرد ارتحال جانسوز امام خمینی(ره)، ویژه برنامه ‘در سوگ آفتاب’ با حضور مدیر کل، همکاران و اعضای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری استان گیلان در مرکز فرهنگی هنری مجتمع رشت برگزار شد.  نقی علیزاده مدیر کل کانون با تسلیت بیست و پنجمین سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) […]

کد خبر : 9828 | 7:03 ب.ظ | ۱۴ خرداد , ۱۳۹۳

IMAGE635374016135702061
به مناسبت گرامی داشت بیست و پنجمین سالگرد ارتحال جانسوز امام خمینی(ره)، ویژه برنامه ‘در سوگ آفتاب’ با حضور مدیر کل، همکاران و اعضای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری استان گیلان در مرکز فرهنگی هنری مجتمع رشت برگزار شد.

 نقی علیزاده مدیر کل کانون با تسلیت بیست و پنجمین سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) از کودکان و نوجوانان گیلانی خواست تا با مطالعه ی زندگانی حضرت امام(ره)،با  شخصیت والای اسلامی امام خمینی(ره) بیشتر آشنا شده و ایشان را همیشه الگو و اسوه ی خود قرار دهند .

وی با اشاره به مبارزات امام خمینی(ره) که از سال 1342 آغاز و با رهبری مقتدرانه ایشان  به پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 ثمر رسید، افزود: انقلاب اسلامی ایران یکی از وقایع تاثیرگذار جهانی است و اکنون که بیست و پنج سال از رحلت ملکوتی امام(ره) می گذرد ما وظیفه داریم تا با ابعاد شخصیت آن روح ملکوتی و انسان بزرگ و والا بیشتر آشنا شویم چراکه امام (ره) با انقلاب اسلامی به ملت ما استقلال و عزت بخشیده اند و همیشه با پیام های خود در جهان فریاد عدالت خواهی و دفاع از مظلومان جهان را سرداده اند.
علیزاده در سخنان خود یادآور شد که امام خمینی(ره) با شخصیتی عظیم، دست نیافتنی و جایگاه والای انسانی با کودکان و نوجوانان بسیار مهربان بودند.
بیان خاطرات از زندگانی حضرت امام خمینی(ره) با موضوع اهمیت دادن امام(ره) به تحصیل و کسب علم و دانش آموزی توسط مربی کانون، شعرخوانی توسط نوریه گیتی بین عضو فعال کانون و نمایش تصاویری از زندگانی امام(ره) با استفاده از نرم افزار چند رسانه ای خط امام(ره) از دیگر برنامه های این روز بود.
همچنین کودکان و نوجوانان در کارگاه نقاشی و ادبی با عنوان”نامه ای به امامِ مهربان “احساسات پاک خود را به امام عزیز ابراز داشتند.
کودکان و نوجوانان عضو چهار مرکز فرهنگی هنری رشت در ویژه برنامه” در سوگ آفتاب ” در تاریخ 13/3/93 در مرکز فرهنگی هنری مجتمع رشت شرکت کردند.
شایان ذکر است مراسم گرامی داشت بیست و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) با اجرای فعالیت های فرهنگی و حضور اعضای کودک و نوجوان در مراکز فرهنگی هنری کانون استان گیلان برگزار شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد