صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






آیت‌الله نعیم‌آبادی: تأثیر جهانی انقلاب اسلامی دستاورد مهم نهضت امام (ره) است

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی اینکه توجه اقتصادی از چاه نفت به بازو منتقل شود. آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی، 14 خرداد در مراسم سالروز ارتحال امام (ره) و آیت‌الله صادق احسان‌بخش در مسجد روستای شیخ‌محله شهرستان صومعه سرا با اشاره به […]

کد خبر : 9869 | 6:15 ب.ظ | ۱۵ خرداد , ۱۳۹۳

نعیم آبادی11

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی اینکه توجه اقتصادی از چاه نفت به بازو منتقل شود.

آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی، 14 خرداد در مراسم سالروز ارتحال امام (ره) و آیت‌الله صادق احسان‌بخش در مسجد روستای شیخ‌محله شهرستان صومعه سرا با اشاره به حدیثی از پیامبر (ص) درباره فضیلت ماه شعبان اظهار داشت: شعبان ماه پیامبر (ص) است و هر کس در این ماه پیامبر (ص) را یاری کند مورد عنایت خدا قرار می‌گیرد. یاری کردن پیامبر حرکت کردن در مسیر او است.

 نعیم‌آبادی ماه شعبان را هم‌تراز ماه رمضان دانست و گفت: اگر کسی ماه شعبان را درک کند ماه رمضان خوبی خواهد داشت. مراقبت از زبان را باید در شعبان تمرین کرد. شعبان ماه تمرین است تا آمادگی لازم برای استقبال از ماه مبارک رمضان را داشته باشیم.

 انقلاب نیازمند هم‌دلی و وحدت است

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان یادآور شد: ولایت فقیه از جمله قضایایی بوده که نیازی به دلیل برای اثبات ندارد و بزرگ‌ترین دستاورد نهضت امام خمینی (ره) است. همه ما سیاست دینی را قبول داریم و در سیاست دینی تخریب و ناسزا جایی ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی اینکه توجه اقتصادی از چاه نفت به بازو منتقل شود. امسال مقام معظم رهبری در مسائل اقتصادی ورود کردند و اقتصاد مقاومتی مورد تأکید ایشان است.

 تحقق اقتصاد مقاومتی راه نفوذ دشمن را می‌بندد

وی تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور را موجب برون‌رفت مشکلات اقتصاد کنونی ذکر کرد و افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی راه دشمن را برای هرگونه تهدید می‌بندد و آینده درخشانی را برای کشور رقم می‌زند.

به گفته امام جمعه بندرعباس اقتصاد مقاومتی موجب شکوفایی اقتصاد کشور و خودکفایی، خوداتکایی، افزایش تولید و… می‌شود.

وی از بین بردن تهدیدات دشمنان، افزایش روحیه خودباوری، خوداتکایی، کاهش واردات، قطع وابستگی به بیگانگان و… را از ثمرات اقتصاد مقاومتی برشمرد.

نعیم‌آبادی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی راهکار عبور کشور از مشکلات اقتصادی است، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور نیازمند تلاش همگانی است.

تأثیر جهانی انقلاب اسلامی دستاورد مهم نهضت امام (ره) است

وی در ادامه، 14 خرداد سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و 15 خرداد را بهترین فرصت‌ها برای ترویج اندیشه‌های امام خمینی (ره) و اهداف جمهوری اسلامی ایران به جهانیان دانست.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تأثیر جهانی انقلاب اسلامی و حرکت امام (ره) بر جهان و منطقه را دستاورد مهم انقلاب اسلامی عنوان کرد و متذکر شد: این حرکت در کنار آزادی و ولایت فقیه از دستاوردهای مهم نهضت امام خمینی (ره) است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد