صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






حجت‌الاسلام میرحسینی ‌اشکوری: پیام 15 خرداد با رهبری امام خامنه‌ای دنبال می‌شود

فعال سیاسی گیلان گفت: مقاومت و پایداری در مقابل زیاده‌خواهی غرب و استکبارستیزی یکی از مهم‌ترین و روشن‌ترین پیام‌های 15 خرداد است که امروز این مسیر توسط مقام معظم رهبری دنبال می‌شود. حجت‌الاسلام سید کاظم میرحسینی ‌اشکوری، 15 خرداد در مراسم گرامیداشت یوم‌الله 15 خرداد در مسجد امام حسین (ره) اشکور شهرستان رودسر به بررسی […]

کد خبر : 9872 | 6:24 ب.ظ | ۱۵ خرداد , ۱۳۹۳

اشکوری12

فعال سیاسی گیلان گفت: مقاومت و پایداری در مقابل زیاده‌خواهی غرب و استکبارستیزی یکی از مهم‌ترین و روشن‌ترین پیام‌های 15 خرداد است که امروز این مسیر توسط مقام معظم رهبری دنبال می‌شود.

حجت‌الاسلام سید کاظم میرحسینی ‌اشکوری، 15 خرداد در مراسم گرامیداشت یوم‌الله 15 خرداد در مسجد امام حسین (ره) اشکور شهرستان رودسر به بررسی قیام 15 خرداد و نهضت امام خمینی (ره) پرداخت.

وی اظهار کرد: امام خمینی (ره) زمانی مبارزه با حکومت فاسد پهلوی را آغاز کرد که بیشتر فعالان سیاسی و روشنفکران غربی و حتی برخی از بزرگان حوزه‌های علمیه به صراحت می‌گفتند سرنگونی حکومت شاه تا بن دندان مسلح که غرب و شرق نیز از وی حمایت می‌کنند غیر ممکن و بلکه محال است.

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: جریان لیبرال نیز حرکت امام را یک حرکت بدون نتیجه می‌دانست و می‌گفت مگر می‌شود تنها با شعار مرگ بر آمریکا حکومت را ساقط کرد.

وی با بیان اینکه پیشنهاد آنها حفظ شاه و سیاست گام به گام بود، تصریح کرد: امام که تغییر نظام سیاسی ایران و تشکیل مردم‌سالاری دینی بر اساس شریعت اسلامی را از قبل ترسیم کرده بود، با شعار «ما می‌توانیم» و «شاه باید برود» با توکل بر خدا و حمایت مردم یک تنه به راهش ادامه داد و با سخنرانی‌ها و ارسال اعلامیه‌ها به روشنگری مردم پرداخت.

میرحسینی‌اشکوری اضافه کرد: حتی پس از رفتن شاه و بازگشت امام (ره) به ایران رئیس جمهور آمریکا به امام پیام داده بود که غرب و شرق روی بختیار به توافق رسیده‌اند و امام راحل در پاسخ وی در بهشت زهرا فرمود من به پشتوانه این ملت دولت تعیین می‌کنم، من توی دهن این دولت می‌زنم.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب همان جریان وابسته به غرب و طرفدار اسلام آمریکایی با چهره نفاق دنبال خط سازش بودند، افزود: آنها قدرت اقتصادی و خطر حمله نظامی را مطرح می‌کردند که امام با صلابت تمام فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، ما پوزه آمریکا را به خاک خواهیم مالید.

عضو فعال جبهه اصولگرایان گیلان، مقاومت و پایداری در مقابل زیاده‌خواهی غرب و استکبارستیزی را یکی از مهم‌ترین و روشن‌ترین پیام‌های 15 خرداد عنوان کرد و گفت: امروز این مسیر توسط مقام معظم رهبری دنبال می‌شود.

وی افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌دانند تا خط امام (ره) و نقشه راه در اختیار مردم است و مردم نیز از ولایت مطلقه فقیه تبعیت می‌کنند، آنها کاری از پیش نخواهند ‌برند.

میرحسینی‌اشکوری خاطرنشان کرد: یادگار امام در وصیتنامه خود به فرزندانش می‌نویسد بدانید دشمن در کمین است سعی کنید همیشه پشت سر رهبری قرار بگیرید که رهبر ما شاگرد امام است، حرمت رهبری نظام اسلامی از اصول خدشه‌ناپذیر است و همه باید به دستور رهبری عمل کنند زیرا اطاعت از رهبری اطاعت از امام است و هر کس منکر این معنا شود مطمئن باشید که در خط امام نیست.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد