صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






امروز جهان اسلام قادر به مدیریت ملت هاست

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امروز جهان اسلام قادر است حکومت های اسلامی ایجاد کرده و ملت ها را مدیریت کند، افزود: نیروهای مسلح برای دفاع از انقلاب همواره آمادگی لازم را دارند. به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، سردار هامون محمدی، فرمانده سپاه قدس گیلان در پنجمین روز از ایام الله دهه فجر در دیدار با فرماندهان، مسئولان و کارکنان نیروهای مسلح که امروز(16 بهمن) در بیت نماینده ولی فقیه برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی منشا تحولات اساسی در منطقه است.

کد خبر : 988 | 11:36 ق.ظ | ۱۷ بهمن , ۱۳۹۱

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امروز جهان اسلام قادر است حکومت های اسلامی ایجاد کرده و ملت ها را مدیریت کند، افزود: نیروهای مسلح برای دفاع از انقلاب همواره آمادگی لازم را دارند.
به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، سردار هامون محمدی، فرمانده سپاه قدس گیلان در پنجمین روز از ایام الله دهه فجر در دیدار با فرماندهان، مسئولان و کارکنان نیروهای مسلح که امروز(16 بهمن) در بیت نماینده ولی فقیه برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی منشا تحولات اساسی در منطقه است.

وی با بیان اینکه امروز جهان اسلام قادر است حکومت های اسلامی ایجاد کرده و ملت ها را مدیریت کند، افزود: نیروهای مسلح برای دفاع از انقلاب همواره آمادگی لازم را دارند.

سردار محمدی از مهم ترین عوامل رضایتمندی امام راحل و مقام معظم رهبری از حضور شجاعانه و دلاورانه نیروهای مسلح را بصیرت، آگاهی و گوش به فرمان بودن دانست و تصریح کرد: امروز نیروهای مسلح جامع تر و کامل تر از قبل در مقابل دشمنان ایستادگی می کنند.

فرمانده سپاه قدس استان به آمادگی و روح حاکم بر نیروهای مسلح اشاره و اذعان کرد: امروز نیروهای مسلح از حیث تخصص، آموزش، نیروی انسانی و تجهیزات نظامی سرآمد هستند.

وی با تاکید بر اینکه حفظ آمادگی در دو بخش نظامی و معنوی همواره مورد رصد است، خاطرنشان کرد: این دو آمادگی ما را به یک ارتش انقلابی تبدیل می کند.

سردار محمدی با بیان اینکه ایران اسلامی همواره مورد تهدیدات دشمن قرار دارد، تصریح کرد: ایران اسلامی الگوی منطقه است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد