صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به‌مناسبت فرارسیدن یوم‌الله نهم دی

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به‌مناسبت فرارسیدن یوم‌الله نهم دی (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) منتشر شد. تاریخ پر افتخار ایران اسلامی مشحون از روزهایی است که با حضور پرشور و شعور ملت شریف و انقلابی ایران در صحنه‌های متعدد مزین گشته است؛ مردم مسلمان و ولایت‌مدار ایران پس از پیروزی […]

کد خبر : 52962 | 12:04 ب.ظ | ۷ دی , ۱۴۰۲

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به‌مناسبت فرارسیدن یوم‌الله نهم دی (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) منتشر شد.

تاریخ پر افتخار ایران اسلامی مشحون از روزهایی است که با حضور پرشور و شعور ملت شریف و انقلابی ایران در صحنه‌های متعدد مزین گشته است؛ مردم مسلمان و ولایت‌مدار ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سایه رهبری امام خمینی (رحمت الله علیه) و امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) با شجاعت و رشادت مثال‌زدنی از بزرگترین دستاورد و ثمره سال‌ها مبارزه انقلابی خود یعنی «نظام مقدس جمهوری اسلامی» پاسداری و حراست کرده‌اند که نمونه بارز آن خلق حماسه یوم الله نهم دی و درهم پیچیدن طومار فتنه سال ۱۳۸۸ است. در این سال فتنه‌گران و فریب‌خوردگان پس از برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری و حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های آرا، با تکبر و خودرایی، جشن ملی و حلاوت مشارکت بالا در انتخابات را به کام مردم تلخ کردند و با بی‌اعتنایی به قوانین کشور و ظرفیت‌های‌ حقوقی برای پیگیری اعتراض خود، با بهانه تقلب در انتخابات، میهن اسلامی را آبستن حوادث و دچار آشوب و اغتشاش کردند. فتنه‌گران با طرح دروغ بزرگ تقلب در انتخابات، امنیت ایران اسلامی را به خطر انداختند و با دشمنان قسم‌خورده اسلام و نظام، همدل و همگام شدند. ملت مبارز و شهیدپرور ایران اسلامی خشمگین از ماه‌ها آشوب و اغتشاش فتنه‌گران و فریب‌خوردگان، هتک حرمت بی‌شرمانه به عاشقان حضرت اباعبدالله ‌الحسین (علیه السلام) و سوگواران روز عاشورا را بر نتافتند و با خروش در یوم الله نهم دی بساط فتنه سال ۸۸ و آشوب و اغتشاش را در هم پیچیدند.

اکنون پس از گذشت چهارده سال از خلق حماسه عظیم یوم الله نهم دی، تبیین رخدادهای سال ۸۸ از جمله ابعاد فتنه و چگونگی خلق حماسه نهم دی به ویژه پیشتازی گیلانیان غیور و ولایت‌مدار در خلق حماسه یوم الله هشتم دی برای نسل جوان ضرورتی انکارناپذیر است تا انقلاب اسلامی با رفع برخی شبهات جوانان و نوجوانان و تربیت نسلی آگاه و متعهد از دسیسه‌های پایان‌ناپذیر دشمنان اسلام در امان بماند و نسل کنونی برای مقابله با فتنه‌های پیش‌رو آماده شود. بی‌شک جوانان و نوجوانان بصیر و انقلابی پرچمداران حرکت ایران اسلامی در مسیر پیشرفت و اقتدار به سوی ایجاد تمدن نوین اسلامی در سایه رهبری ولی امر مسلمین حضرت آیت‌ الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) و زمینه‌سازی ظهور امام زمان حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه شریف) خواهند بود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان ضمن بزرگداشت ایام الله هشتم و نهم دی (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت)، از عموم مردم بصیر و همیشه در صحنه گیلان دعوت می‌نماید تا با حضور گسترده و پرشور خود در اجتماع باشکوه بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در سراسر استان و در شهر رشت که ساعت ۱۰ صبح روز ‌شنبه ۹ دی در پیاده‌راه فرهنگی شهدای ذهاب (شهرداری) با سخنرانی دکتر حشمت‌الله قنبری (استاد دانشگاه و رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی) برگزار می‌گردد، ضمن تجدید عهد با آرمان والای انقلاب اسلامی، مقام عظمای ولایت و خون پاک شهدای والامقام، برگ زرین دیگری بر صحیفه افتخارات گیلانیان غیور و ولایتمدار بیفزایند.

.

.

 

 

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد