صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله دوازدهم فروردین

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله دوازدهم فروردین (روز جمهوری اسلامی ایران) به شرح زیر منتشر شد. همه‌پرسی چگونگی تعیین نظام اداره کشور با تدبیر و پیشنهاد معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (رحمت الله علیه) در روزهای ۱۰ و ۱۱ فروردین ۱۳۵۸، کمتر از دو ماه پس از پیروزی […]

کد خبر : 54282 | 1:00 ب.ظ | ۱۱ فروردین , ۱۴۰۳

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله دوازدهم فروردین (روز جمهوری اسلامی ایران) به شرح زیر منتشر شد.

همه‌پرسی چگونگی تعیین نظام اداره کشور با تدبیر و پیشنهاد معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (رحمت الله علیه) در روزهای ۱۰ و ۱۱ فروردین ۱۳۵۸، کمتر از دو ماه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با استقبال گسترده و پرشور مردم برگزار شد و در روز ۱۲ فروردین با اعلام نتایج، «جمهوری اسلامی» با رای «آری» ۹۸٫۲ درصد شرکت‌کنندگان به عنوان نظام جدید اداره کشور ایران انتخاب شد و یوم‌الله دوازدهم فروردین به عنوان «روز جمهوری اسلامی ایران» نامگذاری گردید.

یوم الله دوازدهم فروردین یکی از روزهای مهم‌ و خاطره‌انگیز تاریخ انقلاب اسلامی است زیرا در این روز بزرگ مردم مسلمان و انقلابی ایران با لبیک به ندای الهی مقتدا و پیشوای دینی خود همدلی، ولایت‌مداری و اسلام‌خواهی خویش را به منصه ظهور جهانیان رساندند و با انتخاب نظام مقدس جمهوری اسلامی ضمن تحقق شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی»، به ۲۵۰۰ سال استبداد ننگین رژیم ستم‌شاهی و همچنین دخالت‌ها و منفعت‌طلبی‌های بیگانگان خاتمه دادند و برای همیشه دستان ناپاک استکبار جهانی را از میهن اسلامی قطع کردند.

تشکیل نظامی مبتنی بر احکام مترقی دین مبین اسلام، کشور را از منجلاب فساد و وابستگی به استکبار جهانی خارج کرد و برای ایران استقلال، اقتدار و پیشرفت و برای ایرانیان آزادی، عزت و سعادت را در سایه حیات طیبه انقلاب اسلامی به ارمغان آورد و نور امید رهایی از چنگال استکبار جهانی را به قلب مسلمانان جهان و آزادی‌خواهان دنیا تاباند تا با الگوبرداری از انقلاب اسلامی ایران برای آزادی کشور و ملت خود و ایستادگی در برابر استکبار جهانی مبارزه کنند.

ملت شریف و مبارز ایران با گذشت چهل و پنج سال پربرکت از تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی اکنون در سایه هدایت پیامبرگونه ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) به عظمت انقلاب اسلامی می‌بالد و به زیستن در میهن اسلامی افتخار می‌کند. نمونه قدرشناسی و وفاداری آنان در انتخابات یازدهم اسفند سال گذشت نمود جهانی یافت که ایرانیان مقتدر و بصیر علی‌رغم نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمنان و سم‌پاشی رسانه‌های استکباری، باشکوه و پرشور در پای صندوق‌های رای حاضر شدند و حماسه‌ای کم‌نظیر خلق کردند.

امروز روحیه ایستادگی و مقاومت ملت مبارز و انقلابی ایران به برکت خون پاک شهدای والامقام به ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در گروه‌های مبارز فلسطینی به ویژه در غزه متبلور شده است که جانانه و تا آخرین نفس در برابر جنایات ضدبشری، شقاوت و نسل‌کشی رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی ایستاده‌اند. ان شا‌ء الله به زودی با تحقق وعده الهی پیروزی جبهه حق بر جبهه باطل، غده سرطانی اسرائیل نابود شده و ملت مبارز فلسطین همچون ملت انقلابی ایران بر سرنوشت کشور خود مسلط خواهند شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنان در ماه مبارک رمضان به ویژه لیالی قدر و تسلیت ایام شهادت امیر المومنین مولای متقیان امام علی (علیه السلام)، فرارسیدن یوم‌الله دوازدهم فروردین (روز جمهوری اسلامی ایران) را گرامی‌ داشته و از همه مسئولان جهادی و خدمتگزار و اقشار مختلف مردم آگاه، ولایت‌مدار و همیشه در صحنه استان گیلان تقاضا می‌کند با همه توان و ظرفیت ممکن در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۳ که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است بکوشند تا ان شاء الله یک گام بزرگ دیگر در مسیر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، ایجاد تمدن نوین اسلامی و زمینه‌سازی ظهور خورشید تابناک ولایت حضرت ولی عصر امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) برداشته شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد