صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






همایش عالی بسیجیان شهرستان املش

فرماندار املش در همایش عالی بسیجیان این شهرستان گفت: خدمات ماندگار بیش از یك دهه بسیج در جامعه یكی از ثمرات مهم انقلاب اسلامی است. به گزارش ایرنا، ' مهدی جعفری' روز دوشنبه در این همایش كه به مناسبت دهه مبارك فجر در ارشاد اسلامی املش برگزار شد، افزود: حجم خدمات ارزنده بسیج را نمی توان با الفاظ و كلمات بیان كرد.

کد خبر : 1013 | 11:45 ق.ظ | ۱۷ بهمن , ۱۳۹۱

فرماندار املش در همایش عالی بسیجیان این شهرستان گفت: خدمات ماندگار بیش از یك دهه بسیج در جامعه یكی از ثمرات مهم انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایرنا، ‘ مهدی جعفری’ روز دوشنبه در این همایش كه به مناسبت دهه مبارك فجر در ارشاد اسلامی املش برگزار شد، افزود: حجم خدمات ارزنده بسیج را نمی توان با الفاظ و كلمات بیان كرد.

وی اضافه كرد: امام خمینی (ره) با افكار عمیق و الهی خود این شجره طیبه را بنیان گذاشت و دیدیم این نهاد مردمی چه ثمراتی را برای كشور انجام داد و امروز همه به این دستاوردها با افتخار نگاه می كنند.

جعفری با بیان اینكه پس از جنگ نیز بسیج در تمامی صحنه ها حضوری فعال دارد، گفت: هم اكنون نقش بسیج در اردوهای جهادی، عرصه های علم و فناوری و …. به وضوح دیده می شود.

وی تصریح كرد: این نیروی ارزشی، اكنون توانسته با حمایت از ولایت عرصه را بر معاندان داخلی و خارجی نظام تنگ كند و در جهت رشد و تعالی نظام گام بر دارد.

به گزارش ایرنا، همچنین در پنجمین روز از دهه مبارك فجر در مراسمی چهار طرح عمرانی و دو برنامه فرهنگی با حضور مسوولان در شهرستان املش افتتاح و به بهره برداری رسید.

در این مراسم طرح مقاوم سازی مدرسه پنج كلاسه شهید احدی زربیجار با اعتبار730 میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

مدیر آموزش و پرورش املش در این مراسم گفت: این مدرسه سومین مدرسه مقاوم سازی شده از 14مدرسه در حال مقاوم سازی در این شهرستان است كه به بركت دهه فجر شاهد افتتاح آن هستیم.

‘محمد فائزی’ افزود: این شهرستان از حیث مقاوم سازی مدارس استان، بیشترین مدارس طرح مقاوم سازی را داشته كه برای مقاوم سازی این مدارس به طور میانگین یك میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی گفت: دانش آموزان این مدرسه كه در شیفت عصر در مدرسه ای دورتر مشغول تحصیل هستند از روز شنبه هفته آینده در مدرسه جدید به تحصیل مشغول می شوند.

همچنین طی امروز (دوشنبه) دو طرح مسكن مددجویی كه با همكاری اداره بهزیستی املش در روستای مشكله املش با زیربنای 60مترمربع با اعتبار40میلیون ریال این نهاد و آورده شخصی به بهره برداری رسید.

همچنین یك باب مسكن مددجویی دیگر در روستای گركرود املش نیز با زیربنای 75مترمربع با اعتبار 45میلیون ریال اداره بهزیستی و آورده شخصی با حضور مسوولان محلی افتتاح شد.

بر اساس این گزارش، یك طرح دامداری 10راسی از 500راس طرح تسهیلات توسعه كشاورزی نیز با اعتبار250میلیون ریال در روستای یوسف آبادالبرز به بهره برداری رسید.

افتتاح اجرای طرح هادی روستای جیرگوابر با اعتبار یك میلیارد و 150میلیون ریال نیز از دیگر پروژه های بهره برداری شده امروز بود.

همچنین برگزاری همایش بازی های بومی محلی بانوان در سالن ورزشی فرهنگیان املش با حضور هشت تیم از دیگر برنامه های فرهنگی و ورزشی دهه فجر املش بود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد