صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






فرهنگ ایثار و شهادت دستاورد مهم انقلاب است

امام جمعه شهرستان ماسال گفت: برخورداری از فرهنگ ایثار و شهادت دستاورد مهم انقلاب اسلامی است. به گزارش خبرگزاری فارس از ماسال، حجت ‌الاسلام سید هادی موسوی در یادواره شهدای گران قدر روستای آهکلان این شهرستان اظهار کرد: در دهه مبارک فجر بسیاری از مسئولان از دستاوردها و خدمات نظام اسلامی در بخش‌های مختلف سخن می‌گویند اما مهم‌ترین دستاورد نظام اسلامی که از دستاوردهای مهم فرهنگی محسوب می‌شود و نباید آن را فراموش کنیم، فرهنگ ایثار و شهادت است.

کد خبر : 1039 | 2:27 ب.ظ | ۱۸ بهمن , ۱۳۹۱

1

امام جمعه شهرستان ماسال گفت: برخورداری از فرهنگ ایثار و شهادت دستاورد مهم انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ماسال، حجت ‌الاسلام سید هادی موسوی در یادواره شهدای گران قدر روستای آهکلان این شهرستان اظهار کرد: در دهه مبارک فجر بسیاری از مسئولان از دستاوردها و خدمات نظام اسلامی در بخش‌های مختلف سخن می‌گویند اما مهم‌ترین دستاورد نظام اسلامی که از دستاوردهای مهم فرهنگی محسوب می‌شود و نباید آن را فراموش کنیم، فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی ذکر معنویات و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت را از برکات مجالس شهدا ذکر کرد و افزود: این مجالس موجب می‌شود تا رشادت‌ها و فرهنگ ایثار و شهادت ‌طلبی به نسل جدید، سینه به سینه و همراه با یاد معنویات انتقال یابد.

امام جمعه ماسال با بیان اینکه دوران سختی بر این امت گذشت، تصریح کرد: اگر رشادت‌ها و از خود‌ گذشتگی‌ها صورت نمی‌گرفت نمی‌توانستیم به راحتی زندگی کنیم و زندگی خود را مدیون شهدا و مادران پاک آن ها هستیم که فرزندان خود را فدای اسلام کردند.

وی با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف نظامی و سیاسی، گفت: آزادی، آسایش ، آزادگی و کرامت امروز ایران به برکت خون شهداست و باید با یادآوری و تذکر، این فداکاری‌ها را به نسل جدید به صورت موثر انتقال دهیم.

موسوی با اشاره به اعزام کاروان راهیان نور، خاطر نشان کرد: این اقدام پسندیده موجب می‌شود تا جوانان که به دلیل موقعیت سنی با این وقایع آشنا نیستند به بازدید میدانی روند و از سختی‌ها و رنج‌های دوران دفاع مقدس آگاه شوند.

وی بازدید مسئولان و کارگزاران نظام از مناطق جنگی دفاع مقدس را ضروری خواند و گفت: مسئولان کشور ممکن است به دلیل مشغله کاری برخی از اصول و فداکاری را فراموش کنند بنابراین سفر کاروان‌ راهیان نور در این زمینه بسیار موثر است.

امام جمعه ماسال جامعه را نیازمند آرامش دانست و تصریح کرد: تمام جوامع انسانی نسبت به خون شهدا مدیون هستند اما شهدا مدیون هیچ‌کس نیستند.

وی خاطر نشان کرد: شهدا به مقام رفیع خود رسیدند و ما نباید کاری کنیم که فردای قیامت نزد شهدا شرمنده شویم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد