صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






شناساندن انقلاب اسلامی در فضای مجازی نیازمند برنامه ریزی است

مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: شناساندن انقلاب اسلامی در فضای مجازی نیازمند سرمایه گذاری و برنامه ریزی زیربنایی است. 'حمید حاذق نیكرو' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تلطیف فضای فرهنگی، سیاسی و اجتماعی جامعه، بخش مهمی از رسالت‌های رسانه‌های مجازی است و انتقاد سازنده، مطالبه‌گری، بی‌طرفی، پیام رسانی و آگاهی بخشی صحیح از جمله این رسالت‌هاست.

کد خبر : 1269 | 11:29 ق.ظ | ۱۲ اسفند , ۱۳۹۱

مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: شناساندن انقلاب اسلامی در فضای مجازی نیازمند سرمایه گذاری و برنامه ریزی زیربنایی است.

‘حمید حاذق نیكرو’ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تلطیف فضای فرهنگی، سیاسی و اجتماعی جامعه، بخش مهمی از رسالت‌های رسانه‌های مجازی است و انتقاد سازنده، مطالبه‌گری، بی‌طرفی، پیام رسانی و آگاهی بخشی صحیح از جمله این رسالت‌هاست.

وی اظهار كرد: غرب برنامه های خود را در سه حوزه قدرت، لذت و ثروت طرح ریزی كرده و می كوشد سیطره خود را بر رسانه های جمعی تحمیل كند.

مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تصریح كرد: هالیود، تولیدات خود را با اهداف فضاسازی و زمینه سازی قدرت برتر جهانی، تقویت روحیه و تغییر نگرش نیروهای نظامی آمریكا و … طراحی می كند.

نیكرو نقش رسانه های مجازی را در بیان واقعیت های جامعه نقش مهمی خواند و با بیان اینكه فضای مجازی باید دارای محور و مسیر باشد، خاطرنشان كرد: باید برای شناساندن انقلاب اسلامی سرمایه‌گذاری شود و كار به صورت زیربنایی و حرفه ای دنبال شود.

وی با اشاره به اینكه رسالت رسانه‌های مجازی، بی طرفی، پیام رسانی و آگاهی بخشی صحیح به مردم است، گفت: شایعه پراكنی و سیاه‌نمایی، شایسته رسانه انقلاب اسلامی نیست.

وی به تشریح وظایف پایگاه‌‌های خبری اشاره و اضافه كرد: تقویت بخشی بنیان‌های نظام، حمایت از دولت، گرم نگه داشتن تنور بیداری اسلامی و خنثی كردن عملیات روانی دشمن و وارد كردن هجمه روانی به دشمن از جمله این وظایف است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد