صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






به‌يادماندني‌ترين جمله رهبر انقلاب در سال ۹۱ انتخاب شد

به‌يادماندني‌ترين جمله رهبر معظم انقلاب اسلامي در سال ۱۳۹۱ از نظر كاربران پايگاه اطلاع‌رساني دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله خامنه‌اي انتخاب شد. پايگاه اطلاع‌رساني KHAMENEI.IR در روزهاي پاياني اسفندماه ۹۱ براي سومين سال پياپي از كاربران خود خواست تا نظرشان را دربارهٔ مهم‌ترين و به‌يادماندني‌ترين جمله رهبر انقلاب در سال از طريق پيامك […]

کد خبر : 1477 | 10:55 ق.ظ | ۲۴ فروردین , ۱۳۹۲

به‌يادماندني‌ترين جمله رهبر معظم انقلاب اسلامي در سال ۱۳۹۱ از نظر كاربران پايگاه اطلاع‌رساني دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله خامنه‌اي انتخاب شد.

پايگاه اطلاع‌رساني KHAMENEI.IR در روزهاي پاياني اسفندماه ۹۱ براي سومين سال پياپي از كاربران خود خواست تا نظرشان را دربارهٔ مهم‌ترين و به‌يادماندني‌ترين جمله رهبر انقلاب در سال از طريق پيامك و ارسال كامنت ابراز نمايند.

در پايانِ اين نظرسنجي كه تا روز ۱۴ فروردين ۹۲ ادامه داشت و بيش از چهارده هزار نفر در آن شركت كردند، جمله “من انقلابي‌ام” مربوط به «پاسخ رهبر انقلاب به پيشنهاد مذاكره آمريكايي‌ها» كه در نوزدهم بهمن‌ماه سال گذشته ايراد شده بود به عنوان مهم‌ترين و محبوب‌ترين جمله انتخاب شد.

همچنين جملات “بنده فعلا‌ً نصيحت ميكنم” درباره حوادث مجلس شوراي اسلامي، و جملات مربوط به موضوع «اختلاف بين مسئولين» و «پاسخ به تهديد دشمنان» در جايگاه بعدي قرار گرفتند.

چهار جمله‌ي محبوب كاربران به شرح زير است:

رتبه از نظر كاربران موضوع جمله جمله‌ي به‌يادماندني سال ۱۳۹۱
۱ بحث مذاكره با آمريكا من ديپلمات نيستم، من انقلابى‌ام، حرف را صريح و صادقانه ميگويم. ديپلمات يك كلمه‌اى را ميگويد، معناى ديگرى را اراده ميكند. ما صريح و صادقانه حرف خودمان را ميزنيم؛ ما قاطع و جازم حرف خودمان را ميزنيم.
۱۳۹۱/۱۱/۱۹ ديدار فرماندهان نيروي هوايي ارتش
۲ قضيه‌ي نامناسب در مجلس شوراي اسلامي به استناد متهم كردن يك نفر، انسان بيايد ديگران را، مجلس را، قوه‌ى قضائيه را متهم كند؛ اين كار درست نيست، اين كار غلط است. بنده فعلاً نصيحت ميكنم. اين كار، كار شايسته‌اى براى نظام جمهورى اسلامى نيست.
۱۳۹۱/۱۱/۲۸ بيانات در ديدار مردم آذربايجان
۳ اختلاف بين مسئولين اختلافات را نبايد علنى كرد؛ اختلافات را نبايد به مردم كشاند؛ احساسات مردم را نبايد در جهت ايجاد اختلاف تحريك كرد. از امروز تا روز انتخابات، هر كسى احساسات مردم را در جهت ايجاد اختلاف به كار بگيرد، قطعاً به كشور خيانت كرده.
۱۳۹۱/۸/۱۰ بيانات در ديدار دانش‌آموزان‌ و دانشجويان
۴ پاسخ به تهديدات دشمنان ما سلاح اتمى نداريم، سلاح اتمى هم نخواهيم ساخت، اما در مقابل تهاجم دشمنان – چه آمريكا و چه رژيم صهيونيستى – براى دفاع از خودمان، در همان سطحى كه دشمن حمله كند، به آنها حمله خواهيم كرد.
۱۳۹۱/۱/۱ بيانات در حرم رضوي در آغاز سال ۹۱






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد