صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ولایت‌پذیری مصداق بارز تایید صلاحیت داوطلبان است

ولایت‌پذیری داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا مصداق بارز تایید صلاحیت آن‌ها در هیئت‌های اجرایی است. از آستارا، حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا در نماز جمعه این شهر با اشاره به برگزاری چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان، اظهار کرد: افرادی که قصد حضور در انتخابات را دارند باید توانایی لازم برای […]

کد خبر : 1628 | 6:57 ق.ظ | ۳۱ فروردین , ۱۳۹۲

1

ولایت‌پذیری داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا مصداق بارز تایید صلاحیت آن‌ها در هیئت‌های اجرایی است.

از آستارا، حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا در نماز جمعه این شهر با اشاره به برگزاری چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان، اظهار کرد: افرادی که قصد حضور در انتخابات را دارند باید توانایی لازم برای حضور در شورا را داشته باشند و اگر چنین نیست از ثبت‌نام در انتخابات پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه اعضای هیئت اجرایی باید با تقوای الهی و با نظر قرار دادن رضایت حق تعالی صلاحیت داوطلبان را بررسی کنند، افزود: آن‌ها نباید اختلافات شخصی را وارد این مقوله کنند.

خطیب جمعه آستارا با تاکید بر اینکه اعضای هیئت اجرایی سوابق داوطلبان در انتخابات را باید با دقت بررسی کنند، خاطرنشان کرد: تنها ملاک تایید صلاحیت آن‌ها باید گفتار و اعمالشان باشد.

وی، ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری را از مصادیق بارز حضور افراد در انتخابات دانست و تصریح کرد: داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا از تبلیغات زود هنگام پرهیز کنند و از برگزاری هر گونه فعالیت انتخاباتی قبل از تایید صلاحیت خودداری کنند.

امام جمعه آستارا از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خواست از دادن هرگونه شعارهای عوام فریبانه و کاذب به مردم خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه کاندیداهای انتخابات نباید رقبای انتخاباتی خود را تخریب کنند، خاطرنشان کرد: آن‌ها باید برنامه‌های خود را به مردم بیان کنند زیرا تخریب خلاف شرع است.

حافظ‌نیا، در ادامه با گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال 1358، عملکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بسیار ارزشمند و غرور آفرین خواند.

وی افزود: جانفشانی‌های پاسداران انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس و در طول انقلاب اسلامی مانند نگینی درخشان در تاریخ این مرز و بوم می‌درخشد.

خطیب جمعه آستارا، متذکر شد: پاسداران انقلاب اسلامی با تاسی از ولایت مطلقه فقیه و توسل به ائمه اطهار (ع) از هر لحاظ به چنان قدرتی در جهان تبدیل شده‌اند که ابرقدرت‌ها را متحیر کرده است.

وی ارتباط خالصانه با خداوند و ائمه اطهار، بصیرت و آگاهی مثال‌زدنی و ولایت‌مداری را از ویژگی‌های برجسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد و یادآور شد: نیروهای ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه دیگر نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران دست کسانی که بخواهند به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آسیب بزند را قطع می‌کنند.

حافظ‌نیا با اشاره به سالروز شکست نظامی حمله آمریکا به ایران در طبس، خاطرنشان کرد: خداوند چنان درسی به دشمنان اسلام در آن روز داد که هرگز دشمنان آن را از یاد نمی‌برند و این عبرتی برای دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با محکوم کردن ظالمان آل‌سعود در سرکوب و کشتار شیعیان مظلوم در بحرین، از مجامع بین‌المللی خواست تا ضمن محکوم کردن این کشتار را متوقف کنند.

امام جمعه آستارا از حضور پرشور و باشکوه مردم در عزاداری‌های ایام فاطمیه در این شهرستان قدردانی کرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد