صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تبعیت از ولایت فقیه تحقق خلق حماسه سیاسی است

فرماندار رودسر گفت: معتقدم از خودگذشتگی، ایثار و تبعیت از ولایت فقیه تحقق خلق حماسه سیاسی است. رضا دوست‌جلالی در جمع مدیران این شهرستان با اشاره به فرمایش‌های امام (ره) در زمینه روحانیت، اظهار کرد: جوانان روشنفکر دانشگاه‌ها به روحانیت و روحانیون احترام بگذارند زیرا خداوند مقام آنها را محترم شمرد و اهل بیت سفارش آنها […]

کد خبر : 1693 | 7:41 ق.ظ | ۱ اردیبهشت , ۱۳۹۲

1

فرماندار رودسر گفت: معتقدم از خودگذشتگی، ایثار و تبعیت از ولایت فقیه تحقق خلق حماسه سیاسی است.

رضا دوست‌جلالی در جمع مدیران این شهرستان با اشاره به فرمایش‌های امام (ره) در زمینه روحانیت، اظهار کرد: جوانان روشنفکر دانشگاه‌ها به روحانیت و روحانیون احترام بگذارند زیرا خداوند مقام آنها را محترم شمرد و اهل بیت سفارش آنها را به مردم کردند.

وی موفقیت روحانیت در جامعه را در ارزش عملی آنها دانست و تصریح کرد: قبل از اینکه در جامعه علم روحانی دیده شود عمل آنها مشاهده می‌شود.

فرماندار رودسر به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره کرد و یادآور شد: در آستانه حماسه بزرگ انتخابات قرار داریم که باید با ایثار و از خود گذشتگی خلق شود مانند حماسه عاشورا، حماسه دفاع مقدس و حماسه 9 دی.

وی با بیان اینکه ما باید حماسه‌ساز باشیم نه حماسه‌سوز، خاطرنشان کرد: پشت سر ولایت فقیه حرکت کردن، تصمیم‌گیری به‌موقع، وارد صحنه انتخابات شدن، از خودگذشتگی و ایثار از ابزارهای خلق حماسه سیاسی است.

دوست‌جلالی، تقوا را مقدمه تحقق حماسه خواند و افزود: خلق حماسه به طرف حق حرکت می‌کند.

وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر که فرمودند «من یک انقلابی هستم»، متذکر شد: وقتی رهبر از انقلابی بودن خود صحبت می‌کنند یعنی ما در حال درگیری شدید با دشمن هستیم.

وی یادآور شد: ما سرباز و فدایی ولایت هستیم و هر کس در هر مقامی مخالف رهبر عمل کند، منفور ملت است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد