صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مراسم گرامیداشت سالروز ورود حضرت امام به میهن اسلامی در گلزار شهدای رشت +تصاویر

استاندار گیلان با بیان اینکه ولایت پذیری مهم ترین رمز پیروزی انقلاب است، گفت: امروز به برکت وجود ولایت فقیه امن ترین کشور در منطقه هستیم. محمدعلی نجفی،استاندار گیلان در مراسم بزرگداشت سالروز ورود امام خمینی(ره) در گلزار شهدای رشت ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه فجر اظهار کرد: دمیدن خورشید استقلال و آزادی همواره برای […]

کد خبر : 19964 | 2:53 ب.ظ | ۱۲ بهمن , ۱۳۹۴

IMG_6816

استاندار گیلان با بیان اینکه ولایت پذیری مهم ترین رمز پیروزی انقلاب است، گفت: امروز به برکت وجود ولایت فقیه امن ترین کشور در منطقه هستیم.

محمدعلی نجفی،استاندار گیلان در مراسم بزرگداشت سالروز ورود امام خمینی(ره) در گلزار شهدای رشت ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه فجر اظهار کرد: دمیدن خورشید استقلال و آزادی همواره برای همه مسلمین به خصوص نسل آینده باید سرمشق باشد.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره)بنیانگذار انقلاب اسلامی بود، افزود:امروز در این مکان مقدس گردهم آمدیم تا بار دیگر با شهدا سوگند یاد کنیم زیرا هرچه انقلاب اسلامی دارد به برکت رهنمودهای امام(ره) و از خودگذشتگی شهدای گرانقدر،با فداکاری ایثارگران و جانبازان انقلاب اسلامی بیمه شده است.

دکتر نجفی با بیان اینکه ولایت پذیری مهم ترین رمز پیروزی انقلاب است،گفت: امروز به برکت وجود ولایت فقیه امن ترین کشور در منطقه هستیم.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با مردم سالاری و دین داری تداوم یافته است، بیان کرد: حضور مردم ما در عرصه های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی همواره باعث تضعیف روحیه دشمنان بوده است.

استاندار گیلان گفت:یقین داریم مردم با حضور در انتخابات حماسه ای دیگر رقم می زنند و همواره پشتیبان ولایت خواهند بود؛ مردم ما اثبات کردند همانطور که در میدان دفاع مقدس از آرمان های انقلاب و اسلام دفاع کردند در عرصه های سیاسی،اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی هم از آرمان های انقلاب دفاع می کنند.

وی اضافه کرد:دهه فجر با پبروزی فرزندان شما در توافق سند برجام شیرین تر شده است، اثبات حقوق همه با وجود تهدیدهای ناجوانمردانه و واهی با تدبیر دولت و رهنمودهای مقام معظم رهبری محقق شد.

دکتر نجفی تصریح کرد:فرزندان این مرز و بوم با منش اعتدال توانستند اقتدار ایران را در عرصه های جهانی به اثبات برسانند و گامی اساسی در جهت رفاه و معیشت مردم بردارند. در این راستا، امروز با افتخار اعلام می کنیم که در استاندار گیلان در ایام الله دهه فجر بیش از هزار و ۷۰ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی و دولتی در حوزه های صنعتی، کشاورزی، شیلات، آسفالت راه های شهری و روستایی، آب رسانی و برق رسانی، گردشگری و… به بهره برداری می رسد.

استاندار گیلان در پایان از کارگزاران نظام،نیروهای نظامی و انتظامی و روحانیت به خاطر همراهی آنان با فرزندان انقلاب در همه صحنه ها قدردانی کرد و عزت و اقتدار امروز ایران را مدیون خون شهدا و خانواده های معظم شهدا دانست که با استقامت خود درس دیگری به ما دادند.

به گزارش ایسنا،استقبال نمادین از ورود امام خمینی در فرودگاه رشت،رژه موتورسواران، گلباران مزار شهدا، نواخته شدن زنگ انقلاب، اجرای سرود توسط دانش آموزان و… از جمله برنامه های آغازین روز ایام الله دهه فجر در گیلان بود.

IMG_6672 - Copy

IMG_6681

IMG_6737

IMG_6763

IMG_6684

IMG_6766

IMG_6690

IMG_6799

IMG_6692

IMG_6818

IMG_6702

IMG_6770  IMG_6828

IMG_6835

IMG_6843

IMG_6845

IMG_6831

IMG_6850

IMG_6858

IMG_6861

IMG_6885

IMG_6892

IMG_6915

IMG_6923

IMG_6942

IMG_6953

IMG_6967

IMG_6960






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد