صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ملت ایران عرضه کننده فرهنگ عشق به انسان‌ها در دنیاست

رئیس جمهور، با تاکید بر اینکه ملت ایران فرهنگ جدیدی را به دنیا عرضه می کنند، گفت: این فرهنگ، فرهنگ عشق به انسان‌ها، یاری انسان‌ها و همه زیبایی هاست که یک فرهنگ متعالی بوده و به زودی همه دنیا را فرا می‌گیرد. دکتر محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور، در همایش “حماسه حضور” با محوریت نقش […]

کد خبر : 2072 | 5:35 ق.ظ | ۱۲ اردیبهشت , ۱۳۹۲

احمدی نژاد

رئیس جمهور، با تاکید بر اینکه ملت ایران فرهنگ جدیدی را به دنیا عرضه می کنند، گفت: این فرهنگ، فرهنگ عشق به انسان‌ها، یاری انسان‌ها و همه زیبایی هاست که یک فرهنگ متعالی بوده و به زودی همه دنیا را فرا می‌گیرد.

دکتر محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور، در همایش “حماسه حضور” با محوریت نقش جوانان ایران اسلامی در تحقق حماسه اقتصادی و سیاسی با بیان اینکه کارگران سربازان گمنام عزت، پیشرفت، استقلال و عظمت ایران اسلامی هستند، گفت: با همت و سعی والای کارگران و ایمان و عشق آنان است که چرخه تولید، سازندگی و بی نیازی در کشور در حرکت است.

 وی با بیان اینکه عشق راز خلقت هستی است، افزود: رسیدن به قله خدایی شدن تنها از طریق عشق و محبت است و راه کمال انسان در رسیدن به خدا از طریق طی کردن مسیر عشق‌ورزی و مهرورزی است.

 رئیس جمهور ادامه داد: هر ارزش و کمالی در سایه محبت حاصل می شود و کینه ارزش خلق نمی‌کند و نمی‌تواند کمال آفرین باشد.

 احمدی نژاد با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) تجلی عشق، عینیت محبت و کانون جوشش محبت در عالم تا ابدیت است، تصریح کرد: خداوند عشق و لطف را در وجود حضرت زهرا(س) به ودیعه گذاشت و بدون ایشان زندگی معنا ندارد.

 رئیس جمهور با بیان اینکه باید بر پایه عشق، کار و تلاش، کشور را بسازیم، اذعان کرد: گفتگو با تسلیم متفاوت است تسلیم در برابر دشمن پذیرش سلطه و منطق آنهاست، که این راه نتیجه ای جز شکست ندارد.

 وی با تاکید بر اینکه ملت ایران فرهنگ جدیدی را به دنیا عرضه می‌کند، افزود: این فرهنگ، فرهنگ عشق به انسان‌ها، یاری انسان‌ها و همه زیبایی‌ها برای انسان‌هاست که این یک فرهنگ متعالی بوده و به زودی در همه دنیا فرا می‌شود.

 احمدی نژاد، پرچم جمهوری اسلامی را تجلی عشق، تلاش، محبت و توحید دانست و خاطرنشان کرد: این پرچم بر فراز همه قله‌های عالم به اهتزاز در خواهد آمد و این وعده الهی است.

 وی تصریح کرد: برای رسیدن به عدالت، صلح، مهربانی باید دست به دست هم داده و حرکت کنیم.

 احمدی نژاد با بیان اینکه امسال سال حماسه نامیده شده است، اذعان کرد: حماسه محصول عشق به ارزش‌های الهی و انسان‌هاست یعنی تصمیم شجاعانه برای تبیین شرایط به نفع انسان، ملت و آرمان‌های ملت.

 رئیس جمهور گیلان را مظهر عشق و کار و تلاش دانست و افزود: حماسه نیازمند عشق است و لازمه عشق عبور از خود و تصمیمی بزرگ برای عبور از نقطه معین برای رسیدن به شرایط بهتر است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد