صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری مسابقه «بهجت عارفان» در شهرستان فومن

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با اشاره به در پیش بودن سالگرد ارتحال آیت الله بهجت از برگزاری مسابقه ادبی «بهجت عارفان» در این شهرستان خبر داد. یوسف نیک انجام در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تشکیل ستاد بزرگداشت ارتحال آیت الله بهجت در شهرستان فومن، اظهار کرد: اداره فرهنگ و […]

کد خبر : 21001 | 8:52 ق.ظ | ۱۴ اردیبهشت , ۱۳۹۵

بهجت3

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با اشاره به در پیش بودن سالگرد ارتحال آیت الله بهجت از برگزاری مسابقه ادبی «بهجت عارفان» در این شهرستان خبر داد.

یوسف نیک انجام در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تشکیل ستاد بزرگداشت ارتحال آیت الله بهجت در شهرستان فومن، اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز عضو این ستاد است.

وی با بیان اینکه مراسم بزرگداشت این عالم ربانی جهان اسلام و تشیع روز ۲۳ اردیبهشت ماه در مسجد بالا محله فومن برگزار می شود، افزود: به همین منظور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیز اقدام به برگزاری مسابقه ادبی کرده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن خاطرنشان کرد: این مسابقه ادبی با عنوان «بهجت عارفان» با موضوع ابعاد شخصیتی و مقام آیت الله بهجت برگزار می شود.

وی گفت:  علاقه مندان می توانند آثار ادبی خود را در این زمینه در قالب دلنوشته، متن ادبی، شعر، شعر نیمایی و…  به دبیرخانه این مسابقه واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن ارسال کنند.

نیک انجام ارسال آثار از طریق ایمیل «fuman@farhang.gov.ir» این اداره را یکی دیگر از راه های ارسال آثار هنرمندان به این مسابقه اعلام و یادآورشد: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه ادبی فقط تا پایان روز ۲۰ اردیبهشت ماه فرصت دارند.

وی با بیان اینکه از بین آثار ارسال شده به سه اثر برگزیده جایزه نفیس اهدا می شود، افزود: با رایزنی های انجام شده نفرات برتر می توانند اثر برگزیده خود را در مراسم بزرگداشت ارتحال این عالم جلیل القدر قرائت کنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد