صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به مناسبت روز پاسدار و جانباز

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به مناسبت فرا رسیدن «روز پاسدار و جانباز»:   سوم شعبان سالروز میلاد سومین امام شیعیان، گلی از باغ عصمت و عترت، حضرت اباعبدالله الحسین «علیه‌السلام» است که با گشودن چشمان خویش، دنیا را به نور حضور خود منور ساختند. آن امام همام پاسداری از ارزش‌های ناب دین مبین […]

کد خبر : 21123 | 2:35 ب.ظ | ۱۹ اردیبهشت , ۱۳۹۵

شورا26

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به مناسبت فرا رسیدن «روز پاسدار و جانباز»:

 

سوم شعبان سالروز میلاد سومین امام شیعیان، گلی از باغ عصمت و عترت، حضرت اباعبدالله الحسین «علیه‌السلام» است که با گشودن چشمان خویش، دنیا را به نور حضور خود منور ساختند. آن امام همام پاسداری از ارزش‌های ناب دین مبین اسلام را سرلوحه خویش قرار داد و برای احیای اسلام راستین قیام کرد. این روز بزرگ به میمنت ایثار و از خودگذشتگی حضرت ابا عبدالله الحسین «روز پاسدار» نام گرفت تا پیام گرانقدر ایشان تا همیشه تاریخ در یادها و خاطره ها زنده بماند.

امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاسی از سرور و سالار شهیدان، همچون مدافع راستین حریم اسلام،  در برابر دشمنان قسم خورده اسلام ایستاده اند و بازوان توانمند و سترگ نظام مقدس جمهوری اسلامی گشته اند تا در برابر موانع و تهدیدات پیش روی کشور سینه سپر کنند و در راه پاسداری از قرآن، اسلام و انقلاب اسلامی تا پای جان بایستند.

تاریخ سی و هفت ساله ایران اسلامی مملو از نام و خاطره رادمردانی ست که حسین وار از هستی خویش گذشتند و با خون خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و برای حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای نظام اسلامی و صدور پیام انقلاب به جریان مقاومت و بیداری اسلامی در منطقه و جهان از هیچ ایثاری کوتاهی نکردند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان ضمن تهنیت فرارسیدن ماه شعبان؛ فرخنده‌ میلاد با سعادت حضرت امام حسین، حضرت ابوالفضل العباس و امام زین‌العابدین «علیهم ‌السلام» روز «پاسدار» و «جانباز» را به پاسداران و جانبازان سرافراز انقلاب اسلامی تبریک گفته و یاد و خاطره شهدای مدافع حرم گیلانی را گرامی می دارد و از مردم غیور دیارمیرزا می خواهد که همچون گذشته با پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله‌العالی) در راه پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی و تداوم انقلاب اسلامی که حاصل عمر بابرکت حضرت امام خمینی(ره) و ثمره خون پاک شهدای گرانقدر است، بکوشند.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد