صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) شهرستان رضوانشهر

فرماندار رضوانشهر گفت: فرهنگ و آرمان‌های امام راحل باید به نسل جدید و جوان جامعه انتقال یابد. به گزارش فارس، عسکر حسنی‌پور در نشست ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) شهرستان رضوانشهر، اظهار کرد: امام (ره) با ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و تبعید، انقلاب اسلامی را در کشور بنا کرد. وی با بیان اینکه […]

کد خبر : 21233 | 7:59 ق.ظ | ۲۶ اردیبهشت , ۱۳۹۵

عسکر حسنی‌پور ۲۳

فرماندار رضوانشهر گفت: فرهنگ و آرمان‌های امام راحل باید به نسل جدید و جوان جامعه انتقال یابد.

به گزارش فارس، عسکر حسنی‌پور در نشست ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) شهرستان رضوانشهر، اظهار کرد: امام (ره) با ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و تبعید، انقلاب اسلامی را در کشور بنا کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب برای بسیاری از کشورهای اسلامی یک الگو است، افزود: بسیاری از کشورها چیزی از اسلام نمی‌دانستند و از امام (ره) الگو گرفته‌اند.

فرماندار رضوانشهر با اشاره به اینکه امروز نام بزرگ و نیک حضرت امام (ره) در بین کشورهای دیگر مطرح است، تصریح کرد: امام راحل هرگز در مقابل ظلم و ستم کوتاه نیامدند و بی‌پروا ایستادگی کردند و به پیروزی رسیدند.

وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان جنگ را بر ما تحمیل کردند و با فرمان امام راحل جوانان عاشقانه در دفاع از دین وارد عرصه‌های نبرد شدند.

حسنی‌پور با تأکید بر زنده نگه‌داشتن آزادسازی خرمشهر، افزود: رزمندگان با جانفشانی و ایثار در مقابل دشمنان به پیروزی رسیدند و همه ما قدردان آنها هستیم.

وی بیان کرد: همه ما باید تلاش کنیم تا فرهنگ و آرمان‌های امام راحل به نسل جدید انتقال یابد.

امام جمعه رضوانشهر نیز در جلسه مذکور با اشاره به سیره حضرت امام (ره)، گفت: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره حضرت امام (ره) زنده نگه‌داشتن ارزش‌های اسلامی است

حجت‌الاسلام هادی حبیبی با بیان اینکه امام راحل تبعید شدند تا ارزش‌ها در کشور حاکم شود، تصریح کرد: هدفی که امام به دنبال آن بودند، استقلال سیاسی در کشور بود.

وی با اشاره به اینکه امروز آموزه‌های دینی به برکت امام راحل در دنیا مطرح است، گفت: نظام ولایی ما در عمل نشان داده که نه نتها جامعه را اداره می‌کند بلکه برای کشورهای دیگر نیز امنیت  ایجاد می‌کند

امام جمعه رضوانشهر یادآور شد: امام راحل نور اسلام و نور ایمان را در دل ملت ایران و دل ملت‌های مسلمان دیگر روشن کردند.

وی با اشاره به اینکه اسلام و ایمان در بین کشورهای دیگر ضعیف شده بود، خاطرنشان کرد: امام (ره) توانستند نور ایمان و اسلام را در دل مسلمان روشن کنند.

حسنی‌پور گفت: فتح خرمشهر فتح ارزش‌های اسلامی بود که رزمندگان با ایثار و فداکاری توانستند به آن دست پیدا کنند.

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر نیز در جلسه مذکور با بیان اینکه امام بر گردن همه ما حق دارند، متذکر شد: همه باید به وظایفی که به‌عهده ماست به درستی عمل کنیم.

بهرام صدیقی با بیان اینکه گفتمان حضرت امام باید به نسل جوان انتقال یابد، خاطرنشان کرد: رزمندگان با ایستادگی فداکاری توانستند خرمشهر را از دست دشمن بعثی فتح کنند.

به گفته وی، امسال ۳۳۰ نفر از رضوانشهر با هفت دستگاه اتوبوس به مرقد مطهر امام (ره) اعزام می‌شوند که ۱۵ نفر از آنها پیاده‌ هستند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد