صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






معرفی رژیم صهیونیستی به عنوان مسئول کمیته حقوقی سازمان ملل، طنز تلخ زمانه ماست

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران سخنران مراسم روز قدس در مرکز استان است، گفت: راهپیمایی در رشت راس ساعت ۱۰:۳۰ آغاز می‌شود. به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری در نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس در مرکز استان که در فرماندار رشت برگزار شد، […]

کد خبر : 21884 | 7:38 ب.ظ | ۶ تیر , ۱۳۹۵

IMG_9957

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران سخنران مراسم روز قدس در مرکز استان است، گفت: راهپیمایی در رشت راس ساعت ۱۰:۳۰ آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری در نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس در مرکز استان که در فرماندار رشت برگزار شد، با اشاره به تشکیل ستاد انتفاضه و قدس در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: این ستاد تمهید مقدمات بزرگداشت روز جهانی قدس را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام «روز قدس» از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی در نیمه مردادماه سال ۵۸، افزود: شاید در آن زمان کسی گمان نمی‌کرد که امروز راهپیمایی روز قدس از مرز ایران فراتر رود و در بیش از ۸۰ نقطه از جهان باشکوه ویژه‌ای برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان بازنمایی روز جهانی قدس به عنوان محور وحدت جهان اسلام و نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی به ویژه مردم مسلمان ایران در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مسئله اول جهان اسلام را یکی از مهمترین محورهای راهپیمایی روز جهانی قدس دانست و افزود: معرفی رژیم صهیونیستی به عنوان دشمن مشترک امت اسلامی و معطوف‌سازی نگاه ملل اسلامی به این موضوع، روشنگری پیوند آمریکا، وهابیت و صهیونیست و پیوستگی و همدستی کاخ سفید، آل سعود و رژیم صهیونیستی در تحولات منطقه و جنگ تروریست‌های تکفیری – سلفی علیه عراق و سوریه و تهاجم به مردم یمن، تبیین چرایی و ترسیم پیامدهای راهبردی ابتکار حضرت امام در طراحی  روز جهانی قدس و معرفی حقوق بشر آمریکایی و معطوف ساختن نگاه جامعه بین‌الملل به نمایان‌سازی حمایت و پشتیبانی از جنایات رژیم صهیونیستی را از دیگر محورها برشمرد.

IMG_9908

وی معرفی رژیم غاصب، متجاوز و اشغالگر صهیونیستی به عنوان مسئول کمیته حقوقی سازمان ملل را طنز تلخ زمانه ما دانست و گفت: این اقدام قطعا سبب بریده شدن امید مردم نسبت به سازمان ملل و دفاع از حق خودشان می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری با بیان اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس مردم مظلوم و بی پناه فلسطین را امیدوار می‌کند، گفت: حدود ۶۸ سال است که مردم مظلوم فلسطین آماج گلوله‌های رژیم متجاوز اسرائیل قرار گرفته‌اند و خون‌هان مقدساش سنگ‌فرش خیابان شده است لذا وقتی این مردم می‌بینند که مردان و زنان مسلمان در اقصی‌نقاط عالم در آخرین جمعه ماه مرضان و با دهان روزه خشم خودشان را نسبت به اسرائیل و حمایت خودشان را نسبت به فلسطین به نمایش می‌گذارند، در راه مبارزه با صلابت‌تر می‌شوند.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در ۵۱ نقطه از استان گیلان، خاطرنشان کرد: ۱۱۸ مصوبه برای دستگاه‌های اجرایی استان به تصویب رسیده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران سخنران مراسم روز قدس در مرکز استان است، اضافه کرد: راهپیمایی در رشت راس ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز جمعه، ۱۱ تیر از چهار مبدا میدان شهدای ذهاب، ورزشگاه شهید عضدی، سپاه پاسداران و مسجد جامع کاسه‌فروشان آغاز و تا میدان مصلی ادامه می یابد.

IMG_9902

IMG_9893 - Copy

IMG_9900

IMG_9909

IMG_9923

IMG_9928

IMG_9932

IMG_9936

IMG_9942

IMG_9949

IMG_9953

IMG_9962

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد