صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ائتلاف آمریکایی، سعودی و صهیونیستی در منطقه شکست خورده است

دستیار و مشاور رهبر معظم انقلاب با اشاره به افزایش وزن ژئوپلوتیک ایران در منطقه گفت: ائتلاف آمریکایی، سعودی و صهیونیستی در مقابل جریان مقاومت شکست خورده است. سردار سرلشکر سید یحیی صفوی، دستیار و مشاور مقام معظم رهبری در مراسم اربعین شهید مدافع حرم حسینعلی پورابراهیمی، که ۱ مرداد در گلزار شهدای رشت برگزار […]

کد خبر : 22269 | 2:06 ب.ظ | ۲ مرداد , ۱۳۹۵

سیدرحیم صفوی

دستیار و مشاور رهبر معظم انقلاب با اشاره به افزایش وزن ژئوپلوتیک ایران در منطقه گفت: ائتلاف آمریکایی، سعودی و صهیونیستی در مقابل جریان مقاومت شکست خورده است.

سردار سرلشکر سید یحیی صفوی، دستیار و مشاور مقام معظم رهبری در مراسم اربعین شهید مدافع حرم حسینعلی پورابراهیمی، که ۱ مرداد در گلزار شهدای رشت برگزار شد، اظهار کرد: تاریخ و تمدن هر کشوری هویت ملی آن را تشکیل می‌دهد.

 وی خاطرنشان کرد: ملت‌ها فرآیند شکل گیری تمدن خود را در حوادث تلخ و شیرین گذشته‌های دور و نزدیک جستجو می‌کنند.

 دستیار و مشاور رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: شکل گیری تاریخ و تمدن ما مدیون دو عامل وجود رهبران خردمند، حکیم و دوراندیش و روحیات انقلابی و معنوی جوانان بوده است.

 وی اذعان داشت: از ویژگی‌های منحصر به فرد انقلاب اسلام ایران وجود رهبران خردمند و حکیمی مانند امام راحل و امام خامنه‌ای و حضور شجاعانه جوانان ایرانی در حوادث بزرگ مانند دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلام ی درعراق و سوریه است.

صفوی، حضور جوانان رزمنده ایرانی را در جبهه مقاومت اسلامی را نشان دهنده حرکت به سمت تمدن سازی نوین اسلامی دانست و گفت: حضور موثر جوانان ایرانی در دفاع از حرم باعث بالندگی و اقتدار انقلاب اسلامی شده و نوید دهنده آغاز تمدن سازی نوین اسلامی با محوریت ایران اسلامی است.

 وی به نقش قدرت راهبردی رهبر معظم انقلاب در حوادث منطقه اشاره کرد و گفت: ایشان رهبری دلسوز، مهربان، مدبر و حکیم هستند که رهبری ایشان اقتدار آفرین است.

دستیار و مشاور رهبر معظم انقلاب در بخشی دیگر از سخنان خود به اظهار نظرهای سبک در خصوص انگیزه شهدای مدافع حرم پرداخت و گفت: برخی ساده اندیشان با اظهارات سبک خود باعث اذیت و آزار خانواده شهدای مدافع حرم می‌شوند و در انگیزه شهدای مدافع حرم تشکیک می‌کنند.

وی تاکید کرد: ساده اندیشانی که انگیزه‌های مالی را برای شهدای مدافع حرم مطرح می‌کنند از عالم شهادت و عظمت مقام شهید خبر ندارند.

شهادت اتفاق نیست، یک انتخاب است

صفوی، شهدا را انسان‌هایی خدامحور توصیف کرد و گفت: شهادت اتفاق نیست، یک انتخاب است. شهدا خداوند را انتخاب کردند و خداوند هم آنها را انتخاب کرد.

 وی شهدا را انسان‌هایی عاطفی خواند که قلبشان مملو از عشق به پدرو مادر، همسرو فرزندان بود است و اظهار کرد: حضور در مرزهای جبهه مقاومت اسلامی بیانگر شجاعت، غیرت و بصیرت شهدای مدافع حرم است.

 این فرمانده دفاع مقدس، با اشاره به خاطراتی از شهید حسینعلی پورابراهیمی ، گفت: این شهید غرق در اندیشه و تفکر و دانش بود، مطلوب خدا و خلق خدا بود.

 وی مهربانی، خوش اخلاقی و  خانواده دوستی را از دیگر ویژگی‌های شهید پورابراهیمی برشمرد و گفت: اگر عظمت و اقتدار وامنیت داریم به واسطه شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است.

 گروهک‌های تکفیری ساخته دستگاه‌های اطلاعتی غربی است

صفوی در ادامه به انگیزه تشکیل گروه‌های تروریستی تکفیری اشاره و اعلام کرد: گروهک‌های تروریستی تکفیری از سوی سازمان‌های اطلاعاتی استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا، انگلیس، اسرائیل و برخی کشورهای عربی منطقه به وجود آمده‌اند.

 وی با بیان اینکه ائتلافی متشکل از آمریکا، عربستان و رژیم صهیونیستی از گروهک‌های تروریستی تکفیری حمایت مالی، تسلیحاتی و سیاسی می‌کند، گفت: هدف راه اندازی داعش و دنباله‌های آن ساقط کردن محور مقاومت در منطقه، دولت بشار اسد، تضعیف حزب الله لبنان، امنیت بخشی به اسرائیل و کشاندن ناامنی به مرزهای ایران اسلامی است.

دستیار و مشاور رهبر معظم انقلاب از بین بردن زیرساخت‌های کشورهای مسلمان منطقه، تجزیه عراق و سوریه و غارت منابع نفتی و فروش سلاح را از دیگر اهداف راه اندازی داعش برشمرد و افزود: استکبار با تشکیل داعش به دنبال جلوگیری از بیداری اسلامی در منطقه است.

 وی با اشاره به قرار گیری ائتلاف عراق، سوریه، ایران و روسیه در برابر گروهک‌های تروریستی تکفیری، گفت: ائتلاف آمریکایی، سعودی و صهیونیستی تاکنون شکست خورده است.

 صفوی یادآور شد: دهها هزار نیروی مردمی در عراق و سوریه ساماندهی شده‌اند و با رشادت رزمندگان ایرانی، سوری و عراقی حتی یک تروریست هم نتوانسته به مرزهای ایران نزدیک شود.

 وی با بیان اینکه این ائتلاف نتوانسته بشار اسد را ساقط کند اما امنیت اسرائیل را تامین کرده است، گفت: ۱۰۰ میلیارد دلار برای داعش سلاح تهیه شده اما یک گلوله از سوی این گروهک تکفیری به سمت رژیم اشغالگر قدس شلیک نشده است.

دستیار و مشاور رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: با وجود همه توطئه‌های غرب برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران و جبهه مقاومت، وزن ژئوپلوتیک ایران در منطقه رو به افزایش است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد