صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ایران به تنهایی در مقابل قدرت‌نمایی آمریکا ایستاده است

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر ضرورت توجه و توسعه علم در کشور، گفت: ایران تنها کشوری است که در مقابل قدرت‌نمایی آمریکا ایستاده است. آیت‌الله رضا رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اهمیت فراگیری علم و توجه به این حوزه، اظهار کرد: ایران تنها کشوری است که […]

کد خبر : 22315 | 7:25 ق.ظ | ۱۰ مرداد , ۱۳۹۵

آیت الله رمضانی601

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر ضرورت توجه و توسعه علم در کشور، گفت: ایران تنها کشوری است که در مقابل قدرت‌نمایی آمریکا ایستاده است.

آیت‌الله رضا رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اهمیت فراگیری علم و توجه به این حوزه، اظهار کرد: ایران تنها کشوری است که در مقابل قدرت‌نمایی آمریکا ایستاده و بخشی از این اقتدار به واسطه علم و دانش موجود در ایران است.

وی با بیان اینکه جریان‌سازی علم باید به صورت مستمر ادامه یابد، افزود: می‌توانیم در آینده جامعه‌ای آگاه و دانشمند داشته باشیم و در جامعه اسلامی به ما سفارش شده که به دنبال علم برویم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت افزایش سطح کتابخوانی در کشور تأکید کرد و متذکر شد: آموزش و پرورش باید در حوزه علم تحویل عظیم ایجاد کند و دانش‌آموزان با جریان‌سازی فرهنگی به اهداف خود نزدیک شوند.

وی به تفکر شیعه‌هراسی در جهان اشاره کرد و گفت: برخی به دنبال صلح تمدن‌ها هستند و اینکه ادیان باید با اخلاق جهانی باشد اما در اخلاق جهانی باید عدم خشونت و رفتار انسانی رعایت شود.

رمضانی با اشاره به اینکه اگر تمدن به معنای صحیح باشد جنگ‌طلبی را دنبال نمی‌کند، خاطرنشان کرد: در غرب با هدف اسلام‌ و شیعه‌هراسی و اسلام‌ستیزی نگاه سکولار را دنبال می‌کنند.

وی با تصریح بر اینکه استکبار نمی‌خواهد اخلاق جهانی را صحیح و درست ادامه دهد، یادآور شد: در این نگاه متقابل اگر چه از جنگ استقبال نمی‌کنیم اما اگر کسی بخواهد جنگ علیه کشورمان را تحمیل کند دفاع می‌کنیم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری هدف دشمن را ترویج اختلافات یک مذهب دانست و یادآور شد: اینگونه اختلافات قابل پیش‌بینی نیستند.

وی با اشاره به ظهور منجی عالم بشریت خاطرنشان کرد: سیره امام زمان(عج) همان سیره پیامبر و منطق ایشان پند و موعظه است اما در مقابل گردنکشان می‌ایستد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد