صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






هتک حرمت به قبور مقدس شیعه نشانه ضعف و درماندگی وهابیت است

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه گیلان، هتک حرمت به قبور مقدس شیعه را نشانه ضعف و درماندگی وهابیت دانست و گفت: نبش قبر حجر بن عدی پایان کار وهابیت نیست و برای تمامی قبور مقدس شیعه برنامه دارند.  حجت الاسلام محمد لاکانی، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه گیلان در نشست برنامه ریزی‌های بزرگداشت […]

کد خبر : 2263 | 7:05 ق.ظ | ۱۷ اردیبهشت , ۱۳۹۲

لاکانی محمد

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه گیلان، هتک حرمت به قبور مقدس شیعه را نشانه ضعف و درماندگی وهابیت دانست و گفت: نبش قبر حجر بن عدی پایان کار وهابیت نیست و برای تمامی قبور مقدس شیعه برنامه دارند.

 حجت الاسلام محمد لاکانی، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه گیلان در نشست برنامه ریزی‌های بزرگداشت ایام ولادت حضرت علی(ع) و دهه ولایت که امروز(16 اردیبهشت) در سالن اجتماعات شهید انصاری استانداری برگزار شد، گفت: فرقه انحرافی و جعلی وهابیت با رسوخ در دین مبین اسلام درصدد تفسیر منحرفانه‌ای نسبت به اسلام هستند.

وی با بیان اینکه به وهابیت، سلفی و تکفیری هم گفته می‌شود، افزود: فرقه انحرافی وهابیت زیارت قبور و توسل را شرک دانسته و انحرافاتی را در دین اسلام وارد می‌کنند.

حجت الاسلام لاکانی با اشاره به نبش قبر حجر بن عدی از یاران امیرالمومنین(ع)، تصریح کرد: این کار قبیح وهابیت پایان کار آنها نیست و برای تمامی قبور مقدس شیعه برنامه دارند.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه گیلان، پاسداشت ایام ولادت ائمه معصومین(ع) را در شناساندن چهره واقعی دین اسلام ضروری دانست و خاطرنشان کرد: این حرکت منحصر به نهادهای فرهنگی نیست و همه ارگان‌ها باید در این زمینه فعالیت کنند.

وی برگزاری همایش علامه امینی توسط بنیاد بین المللی غدیر را از فعالیت‌های خوب این بنیاد عنوان و اذعان کرد: در این بنیاد همه مقامات ممتاز کشوری حضور دارند.

گفتنی است، ریاست بنیاد بین المللی غدیر در استان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه رشت است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد