صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






هتك حرمت به صحابه اميرالمومنين علی(ع)، قلب شیعیان را جریحه دار کرد

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان گفت: هتك حرمت به صحابه اميرالمومنين علی(ع)، قلب شیعیان را جریحه دار کرد عزیز پورعزیزی، پیش از ظهر امروز در نشست برنامه ریزی بزرگداشت ایام ولادت حضرت علی (ع) و دهه ولایت که در سالن اجتماعات شهید انصاری استانداری برگزار شد ضمن محکوم کردن هتك حرمت به صحابه اميرالمومنين علی(ع) […]

کد خبر : 2268 | 7:11 ق.ظ | ۱۷ اردیبهشت , ۱۳۹۲

پورعزیزی عزیز

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان گفت: هتك حرمت به صحابه اميرالمومنين علی(ع)، قلب شیعیان را جریحه دار کرد

عزیز پورعزیزی، پیش از ظهر امروز در نشست برنامه ریزی بزرگداشت ایام ولادت حضرت علی (ع) و دهه ولایت که در سالن اجتماعات شهید انصاری استانداری برگزار شد ضمن محکوم کردن هتك حرمت به صحابه اميرالمومنين علی(ع) اظهار کرد: بی‌احترامی به ساحت مقدس حجر بن عدی، قلب شيعيان را جريحه‌دار كرد.

وی با بیان اینکه این حرکت وهابیت جهت ضربه زدن به دین اسلام است افزود: مراجع تقلید کشورمان نیزحرکت‌های دردمنشانه ایادی استکبار را محکوم کردند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به اهداف برگزاری این نشست تصریح کرد: این نشست با هدف تمهید مقدمات و اتخاذ تدابیر لازم برای اجرای باشکوه ایام ولادت حضرت علی(ع) و دهه ولایت برگزار شده است.

پورعزیزی نقش نهادهای فرهنگی و دستگاههای مرتبط را پاسداشت این دو رخداد مهم، سنگین برشمرد و گفت: برگزاری باشکوه میلاد ائمه معصومین(ع) راه مقابله با تهدیدهای دشمنان است.

وی خاطرنشان کرد: از 24 مهر تا 3 آبان به عنوان دهه ولایت و امامت نامگذاری می شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد