صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






همایش زن، حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی و مشارکت اجتماعی

مدیرکل اداره اطلاعات گیلان گفت: نقش زنان در مقابله با براندازی نرم دشمنان علیه نظام اسلامی برجسته و ویژه است. مدیرکل اداره اطلاعات گیلان در همایش “زن، حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی و مشارکت اجتماعی” در سالن سازمان تبلیغات اسلامی گیلان با گرامیداشت سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار کرد: مردم ایران برای خلق حماسه […]

کد خبر : 2281 | 6:36 ق.ظ | ۱۸ اردیبهشت , ۱۳۹۲

همایش

مدیرکل اداره اطلاعات گیلان گفت: نقش زنان در مقابله با براندازی نرم دشمنان علیه نظام اسلامی برجسته و ویژه است.

مدیرکل اداره اطلاعات گیلان در همایش “زن، حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی و مشارکت اجتماعی” در سالن سازمان تبلیغات اسلامی گیلان با گرامیداشت سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار کرد: مردم ایران برای خلق حماسه سیاسی تحت زعامت مقام معظم رهبری حرکت می‌کنند.

وی حماسه‌های کربلا، 15 خرداد سال 42، 22 بهمن سال 57، دوران دفاع مقدس و 9 دی سال 88 را در تاریخ ماندگار عنوان کرد و افزود: خلق حماسه به‌ویژه حماسه‌های دینی، جاودانه و ماندگار نیاز به بسترسازی و بصیرت‌افزایی دارد.

این مسئول توکل به خدای سبحان و ائمه معصومین (ع) را مهم‌ترین بستر برای خلق حماسه خواند و تصریح کرد: حماسه به روحیه جهادی، رویکرد آرمان‌خواهی، انقلابی‌گری و ایثارگری نیاز دارد.

مدیرکل اداره اطلاعات گیلان با بیان اینکه خلق حماسه دینی علاوه بر روحیه جهادی به حالت مهاجر شدن نیاز دارد، بیان کرد: شهدا حماسه دینی خلق کردند و ایثار و شهادت‌طلبی لازمه خلق حماسه سیاسی، دینی و جاودانه است.

این مسئول حضور زینب (س) قبل، حین و پس از قیام عاشورا را بی‌نظیر دانست و خاطرنشان کرد: حماسه سیاسی و دینی پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 با حضور گسترده زنان محقق شد.

مدیرکل اداره اطلاعات گیلان نقش زنان در دوران دفاع مقدس را بی‌نظیر توصیف کرد و یادآور شد: حضور زنان در خلق حماسه 9 دی وصف‌ناپذیر بود.

*نقش زنان در مقابله براندازی نرم برجسته است

وی نقش زنان در مقابله با براندازی نرم دشمنان را برجسته و ویژه ذکر کرد و گفت: زنان نقش ویژه‌ای در تربیت و بصیرت‌افزایی فرزندان جوان و نوجوان خود دارند.

این مسئول قشر جوان را نوک پیکان عملیات روانی رسانه‌های استکباری خواند و اظهار کرد: جنبش‌های اجتماعی و حماسه‌های جاودانه بدون حضور زنان ناکارآمد و غیر ماندگار است و حماسه محسوب نمی‌شود.

مدیرکل اداره اطلاعات گیلان با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 30 انتخابات در کشور برگزار شده و این امر فرصتی برای تجلی اراده ملی و اسلامی ملت ایران است.

وی رویکردهای انقلابی و استکبارستیزی نظام جمهوری اسلامی ایران را موجب دشمنی استکبار دانست و بیان کرد: دشمن به دنبال براندازی نظام اسلامی است.

*همراهی منافقین و وهابی‌ها با سرویس‌های اطلاعاتی غرب

این مسئول در ادامه به فتنه سال 88 اشاره کرد و یادآور شد: استکبار حداقل 10 سال قبل از فتنه مذکور در کوی دانشگاه در سال 78 آن را با همراهی سرویس‌های اطلاعاتی غرب و بعضی از کشورهای منطقه طراحی کرده بود و معاندان نظام، منافقین، وهابی‌ها و عناصر ضعیف اصلاح‌طلب را فرا خوانده بود تا کودتای سبز مخملی در کشور ایجاد کند.

مدیرکل اداره اطلاعات گیلان درایت و هوشمندی مقام معظم رهبری و همچنین همراهی مردم با ولایت را موجب خنثی شدن ترفند دشمنان دانست و اظهار کرد: دشمن پس از فتنه سال 88 آسیب‌شناسی خود را انجام داده و طراحی‌های جدیدی را آغاز کرده است.

*لشگرکشی اطلاعاتی استکبار علیه انقلاب اسلامی

وی با بیان اینکه دنیای استکبار لشگرکشی اطلاعاتی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به‌راه انداخته است، تصریح کرد: دشمن عرصه‌های عملیاتی، تخریبی، ترور دانشمندان هسته‌ای، بمب‌گذاری‌ها و خراب‌کاری‌های صنعتی علیه نظام اسلامی را طراحی کرده است و آن را ادامه می‌دهد.

این مسئول در پایان هجمه سرویس‌های اطلاعاتی دشمن در سه سال اخیر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را بسیار گسترده خواند و بیان کرد: معاندان نظام می‌دانند که قادر به موج‌آفرینی در داخل کشور نیستند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد