صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






رژیم صهیونیستی نسبت به بقای خود تردید دارد

فرمانده انتظامی گیلان گفت: امروز نظام اسلامی موجب شده رژیم صهیونیستی که قبلاً شعار از نیل تا فرات را می‌داد نسبت به بقای خود تردید کند. به گزارش فارس از لشت‌نشا، سردار محمدرضا میرحیدری امشب در مراسم سی‌ویکمین سالگرد شهادت امیر سرلشکر شهید «غلامحسین اکباتانی‌نژاد» در مسجد جامع این بخش اظهار کرد: همه ما مدیون […]

کد خبر : 22942 | 12:43 ب.ظ | ۳ مهر , ۱۳۹۵

محمدرضا میرحیدری ۱۱

فرمانده انتظامی گیلان گفت: امروز نظام اسلامی موجب شده رژیم صهیونیستی که قبلاً شعار از نیل تا فرات را می‌داد نسبت به بقای خود تردید کند.

به گزارش فارس از لشت‌نشا، سردار محمدرضا میرحیدری امشب در مراسم سی‌ویکمین سالگرد شهادت امیر سرلشکر شهید «غلامحسین اکباتانی‌نژاد» در مسجد جامع این بخش اظهار کرد: همه ما مدیون شهدا هستیم.

وی با بیان اینکه مدیون خانواده‌های معظم شهدا هستیم، افزود: مدیون مادرانی هستیم که با گذشت چند دهه هنوز چشم به‌راه بازگشت عزیزان خود هستند.

رئیس پلیس گیلان ادامه داد: مدیون فرزندان عزیزی هستیم که رنگ پدر را به چشم خود ندیده‌اند تا این جامعه آرامش و آسایش داشته باشد.

وی با بیان اینکه در زمان جنگ تجهیزات ما کمتر از دشمن بود، افزود: اعتقاد راسخ نیروهای مسلح و اراده ملت ما موجب پیروزی در جنگ شد.

میرحیدری با اشاره به اینکه نیروی دریایی ما مجاهدانه در همان روزهای نخست آغاز دفاع مقدس نیروی دریایی عراق را از هستی ساقط کرد، گفت: نیروی هوایی ما چنان به دشمنان تاختند که امنیت ایجاد شده توسط غربی‌ها برای رژیم بعثی برهم زده شد.

وی با بیان اینکه بسیجیان از اقشار مختلف با دستان خالی در کمترین فاصله فنون نظامی را با اعتقاد فرا گرفتند، ادامه داد: بسیجیان ما چنان درخشیدند که هنوز ارتش‌های بزرگ دنیا در حیرت هستند.

فرمانده انتظامی گیلان نگاه شهدا را رضایت خدای بزرگ دانست و یادآور شد: دشمن امروز متفاوت‌تر از گذشته در مقابل ما قرار گرفته‌اند.

وی راهبرد امروز دشمن را مقابله با انقلاب اسلامی و نظام ما ندانست و یادآور شد: دشمن سیلی که از شهدای عزیز خورد هنوز گیج است و ما نباید غفلت کنیم.

میرحیدری گفت: امروز نظام اسلامی موجب شده رژیم صهیونیستی که قبلا شعار از نیل تا فرات را می‌داد در ارتباط با بقای خود تردید کند.

وی با بیان اینکه از ورود سبک غربی به زندگی جوانان باید احساس خطر کنیم، یادآور شد: نباید اجازه دهیم قلیان‌سراها الگوی جوانان باشد زیرا این قشر سرمایه بزرگ کشورمان است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد