صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






رفع شبهات دشمن با برگزاری نشست‌هایی در مدارس و دانشگاه‌ها‌

رئیس ستاد اقامه نماز گیلان گفت: برنامه‌های فرهنگی و اجرایی که در نشست‌هایی با مدارس و دانشگاه‌ها در حال اجراست با هدف رفع شبهات دشمنان است. حجت الاسلام والمسلمین سیدابوطالب حجازی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: از برنامه‌های در حال اجرای امسال برگزاری اجلاس سراسری استانی نماز در گیلان است. رئیس ستاد اقامه […]

کد خبر : 23152 | 12:40 ب.ظ | ۲۷ مهر , ۱۳۹۵

حجازی11

رئیس ستاد اقامه نماز گیلان گفت: برنامه‌های فرهنگی و اجرایی که در نشست‌هایی با مدارس و دانشگاه‌ها در حال اجراست با هدف رفع شبهات دشمنان است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدابوطالب حجازی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: از برنامه‌های در حال اجرای امسال برگزاری اجلاس سراسری استانی نماز در گیلان است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان گیلان با اشاره به برگزاری اجلاس سراسری استانی نماز گفت: اجلاس سراسری نماز در کشور بعد از اجلاس سراسری استانی نماز، در استان البرز برگزار می‌شود.

حجازی بیان کرد: مسابقه کتابخوانی سراسری کشوری از کتاب “شیوه‌های دعوت فرزندان” حجت‌الاسلام والمسلمین  قرائتی از دیگر برنامه‌های در دست اجراست.

وی تشریح کرد: گفتمان خانواده‌های مطهر و شیوه‌های دعوت از فرزندان به نماز که نیازمند برگزاری ۱۱۵ نشست است از سایر برنامه‌های در حال اجرا است که با  همکاری ادارات و نهادهای مرتبط  به‌ویژه آموزش و پرورش و کمیته امداد انجام می‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان گیلان با اشاره به برگزاری نشست‌های دانشجویی با موضوع نماز گفت: نشست‌های دانش آموزی با موضوع نماز که مستلزم برگزاری  ۱۱۵ نشست است  با همکاری سازمان آموزش و پرورش و  کمیته امداد و دیگر نهادهای مرتبط در حال برگزاری است.

وی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی توانمندسازی نماز ویژه زوج‌های جوان افزود: در راستای اجرای این برنامه با همکاری اداره بهزیستی و دانشگاه‌ها جلساتی برای زوج های جوان برگزار کرده و ضمن اهدای هدایای فرهنگی به آنها آموزش‌هایی درباره نماز به آنها ارائه می‌دهیم.

رئیس ستاد اقامه نماز گیلان با اشاره به اینکه دوره آموزشی توانمندسازی و مهارت افزایی معلمان پایه سوم مقطع دبستان از دیگر برنامه‌های ستاد است گفت: دوره‌هایی برای معلمان پایه سوم دختران در نظر گرفته شده است که شیوه‌های دعوت به نماز را به دختران سنین تکلیف بیاموزند.

حجازی تجلیل از دستگاه‌های برتر در حوزه ترویج نماز را از برنامه‌های امسال خواند و افزود: در سال گذشته دستگاه‌هایی که در امور ترویج نماز فعالیت بیشتری داشتند را ارزیابی و شناسایی کرده و به مدیران، دبیران و امام جماعات آنها لوح تقدیر و هدایایی تقدیم می‌شود.

وی در ارتباط با سیاست‌های اجرایی ستاد اقامه نماز تشریح کرد: هر سال کارشناسان ستاد مرکزی با بررسی و ارزیابی برنامه‌های اجرا شده در سال گذشته، برنامه‌های کاربردی و اجرایی بومی استان را جهت اجرا به ستادهای کشور و استان‌ها اعلام می‌کنند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان گیلان در توضیح سیاستگذاری‌های اجرایی این ستاد افزود: استان‌ها نیز با اقداماتی مبتکرانه، برنامه‌های اجرایی کاربردی در استان را بر اساس جلساتی که با دبیران شورای اقامه نماز برپا می‌کنند ارائه می‌‌دهند.

حجازی با تاکید بر استقامت در مقابل جنگ نرم فرهنگی دشمن خاطرنشان کرد: برنامه‌های فرهنگی و اجرایی که در نشست‌های ما با مدارس و دانشگاه‌ها در حال اجرا است با هدف رفع شبهاتی است که دشمنان در ذهن اقشار مختلف ایجاد کرده‌اند.

وی ضمن درخواست از خبرگزاری‌ها و مطبوعات برای انعکاس اخبار و برنامه‌های اجرایی ستاد، افزود: از آنها می‌خواهیم نواقص ستاد و نهادها و ادارات را در زمینه فرهنگ نماز انتقال دهند تا به‌منظور رفع نواقص و اجرای بهتر برنامه‌ها اقداماتی انجام شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد