صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دانشجویان با تسخیر لانه جاسوسی سیلی محکمی به آمریکا زدند

امام جمعه رودسر گفت: دانشجویان با تسخیر لانه جاسوسی سیلی محکمی به آمریکا زدند و امروز تمدید تحریم‌ها نشانه خوی استکبارستیزی این کشور است. حجت‌الاسلام تقی روحانی در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان رودسر با گرامیداشت ۱۶ آذر و روز دانشجو اظهار کرد: ۱۶ آذر فرصت مناسبی بوده تا ریشه جنبش و حرکت […]

کد خبر : 23696 | 6:18 ق.ظ | ۱۷ آذر , ۱۳۹۵

روحانی املش

امام جمعه رودسر گفت: دانشجویان با تسخیر لانه جاسوسی سیلی محکمی به آمریکا زدند و امروز تمدید تحریم‌ها نشانه خوی استکبارستیزی این کشور است.

حجت‌الاسلام تقی روحانی در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان رودسر با گرامیداشت ۱۶ آذر و روز دانشجو اظهار کرد: ۱۶ آذر فرصت مناسبی بوده تا ریشه جنبش و حرکت سیاسی دانشجویان در ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ وقتی که معاون رئیس جمهور آمریکا خواست وارد کشور شود، از یاد نرود.

وی با اشاره به اینکه جنبش و حرکت سیاسی دانشجویان علیه استکبار، سلطه، استبداد و اختلاف موجود برای عدالت‌خواهی شکل گرفته است، افزود: جنبش دانشجویی کشورمان ضد فساد، اشرافی‌گری، ضد حاکمیت زورگویان و ضد گرایش‌های انحرافی است.

امام جمعه رودسر با بیان اینکه دانشجویان در سال ۳۲ زمانی که کشور حیاط خلوت و جزیره امن برای آمریکا بود وارد میدان شدند و فریاد زدند، گفت: جنبش و حرکت سیاسی دانشجویی ریشه در حرکت دانشجویان سال ۳۲ دارد که به خاک و خون کشیده شدند و همه دنیا بدانند که ایران اسلامی و دانشجویان امروز ما بیدار بوده و علیه استکبار سینه سپر کرده‌اند.

روحانی حاکمیت کشور را از آن ملت ایران و جوانان دانست و ادامه داد: اوج حرکت و جنبش سیاسی دانشجویان کشور در ۱۳ آبان سال ۵۸ بود و دانشجویان خط امام(ره) با تأیید ایشان لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند و سیلی محکمی به آمریکا زدند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا باید بداند امروز دانشجویان و دانشگاهیان ما با بصیرتر، بیدارتر و روشن‌تر از گذشته هستند،  تصریح کرد: امروز آمریکا با تصویب تمدید تحریم علیه ملت بزرگ ایران ثابت کرده که هنوز خوی استکباری دارد.

امام جمعه رودسر به پیام ملت ایران به آمریکا در نقض برجام اشاره کرد و گفت: امروز دانشجویان ما پیشانی‌بند بسته و این کشور و آب و خاک را به دشمن واگذار نمی‌کنند و اگر آمریکا به خود اجازه داده پس از چند ماه برجام را نقض کند باید منتظر مقابله به‌مثل ملت ایران باشد.

وی افزود: دشمنان بدانند نمی‌توانند دانشجویان ما را فریب دهند و جنبش آنها را جهت دیگری دهند زیرا امروز دانشجویان ما برای زنده ماندن آرمان‌های شهدا در جامعه تلاش می‌کنند.

روحانی آرمان‌گرایی مقابل مصلحت‌گرایی، صدق، صفا و خلوص و رهایی از وابستگی مختلف سیاسی، ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی، تفکر و بینش صحیح را از شاخصه‌های جنبش دانشجویی خواند و تصریح کرد: اگر هر جنبش سیاسی شاخصه‌های مذکور را نداشته باشد در راه دشمن قرار گرفته و دشمن جنبش دانشجویی را به جهت سیاسی انحرافی می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه دانشجو باید مرد زمان خود باشد، گفت: دانشجو باید بداند چه چیزی کشور را تهدید می‌کند و در مقابل این حرکت ضد ایرانی آمریکایی جهانخوار واکنش نشان دهد.

امام جمعه رودسر با تصریح بر اینکه دانشجو نباید مقابل فساد سیاسی جامعه بی‌تفاوت باشد، افزود: دانشجویان در کسب علم و دانش جدی باشند تا کشور ما مرجع علمی در جهان باشد.

وی به تهذیب نفس در کنار علم و دانش تأکید کرد و یادآور شد: جوانان تصمیم‌گیر و تصمیم‌سازان آینده کشور هستند و تاریخ کشور به دست آنها ساخته می‌شوند./ فارس






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد