صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ملت ایران با بصیرت طومار منافقان را درهم پیچیدند

جانشین نیروی مقاومت سازمان بسیج مستضعفین گفت: مردم ایران تحمل ظلم، جور و جفای دشمن را ندارند و در ۳۸ سال گذشته آن را به اثبات رساندند و با بصیرت از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند و طومار منافقان را در هم پیچیدند. سردار علی فضلی در یادواره شهدای دهبنه بخش سنگر  شهرستان رشت در […]

کد خبر : 23697 | 6:20 ق.ظ | ۱۷ آذر , ۱۳۹۵

سردار فضلی ۰۵۲

جانشین نیروی مقاومت سازمان بسیج مستضعفین گفت: مردم ایران تحمل ظلم، جور و جفای دشمن را ندارند و در ۳۸ سال گذشته آن را به اثبات رساندند و با بصیرت از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند و طومار منافقان را در هم پیچیدند.

سردار علی فضلی در یادواره شهدای دهبنه بخش سنگر  شهرستان رشت در مسجد امام رضا(ع) با گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و مقاومت اسلامی در سراسر جهان و شهدای گیلان و بخش سنگر اظهار کرد: بزرگی گفت تفاوت بین قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی وجود دارد.

وی انقلاب اسلامی را دارای سه پایه قرآن، عترت و مردم دانست و افزود: نقش مردم به حدی است که امام راحل آن را بیان کردند و بیش از پنج دهه با مبارزه بستر پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم آوردند و با حضور مردم در صحنه، انقلاب اسلامی به پیروزی رسیده است.

جانشین نیروی مقاومت سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ۳۸ سال از پیروزی انقلاب اسلامی با فراز و نشیب‌های بسیاری پشت سر گذاشته شده است، تصریح کرد: جای ولایت فقیه تا قبل از انقلاب اسلامی خالی بود.

وی دشمن‌ستیزی مردم را مهم دانست و گفت: مردم کشور ما تحمل ظلم، جور و جفای دشمن را ندارند و در ۳۸ سال گذشته آن را اثبات کردند و مردم با بصیرت از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند و طومار منافقان را در هم پیچیدند.

فضلی با اشاره به اینکه ۱۷ هزار شهید ترور در کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد: پس از ترور، دشمنان جنگ را به مردم ایران تحمیل کردند و عملیات‌هایی مانند کربلای ۵ و دارای ویژگی‌ها و آثار است.

وی با تصریح بر اینکه امروز مقاومت اسلامی در سوریه، عراق، یمن، فلسطین، لبنان، غزه و… هویت پیدا کرده است، بیان کرد: مقام معظم رهبری در بازدید از مناطق عملیات دوران دفاع مقدس در شلمچه حضور پیدا کردند و فرمودند شب‌های عملیات کربلای ۵ شب‌های قدر انقلاب اسلامی است، انس با آن شما را وارسته می‌کند و هر کس آن را فراموش کند نامش از اردوگاه انقلاب قلم می‌خورد.

جانشین نیروی مقاومت سازمان بسیج مستضعفین سپاه را معنای تمام رزمندگان دانست و گفت: سپاه و بسیج لازم و ملزوم همدیگر هستند و مقام معظم رهبری فرمودند سپاه کربلا را در شلمچه مشق کرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد