صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بزرگداشت بزرگان در خط امام(ره) و اسلام، یک تکلیف است

نماینده ولی فقیه در گیلان، بزرگداشت بزرگان در خط امام(ره) و اسلام ناب را یک تکلیف و وظیفه دانست و گفت: شهرها و کشور‌ها با نام افرادی از زادگاهشان ارزش پیدا می‌کند. آیت الله زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در ستاد بزرگداشت آیت الله بهجت فومنی که 22 […]

کد خبر : 2457 | 6:01 ق.ظ | ۲۳ اردیبهشت , ۱۳۹۲

قربانی11

نماینده ولی فقیه در گیلان، بزرگداشت بزرگان در خط امام(ره) و اسلام ناب را یک تکلیف و وظیفه دانست و گفت: شهرها و کشور‌ها با نام افرادی از زادگاهشان ارزش پیدا می‌کند.

آیت الله زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در ستاد بزرگداشت آیت الله بهجت فومنی که 22 اردیبهشت در بیت ایشان برگزار شد، گفت: برگزاری مجالس بزرگداشت شخصیت‌های معروف، وابستگی و علاقه مردم به روحانیت را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه عالمان ربانی اعتقادات مردم را تقویت می‌کنند، افزود: این عالمان لباس روحانیت را وسیله ترویج شریعت الهیه قرار داده و اگر اینها در طول تاریخ نبودند موج حکومت اسلامی در ایران و دنیا طنین انداز نمی‌شد.

آیت الله قربانی، ایران را منادی اسلام ناب محمدی(ص) عنوان و خاطرنشان کرد: مراجع بزرگ و عالمان ربانی رسالت خود را انجام داده و صدای مظلومیت اهل بیت(ع) را به گوش مردم رسانده و امروز بیداری اسلامی از همین امر نشات می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه رسانه‌های خارجی از مدت‌ها قبل برای انتخابات پیش‌رو ریاست جمهوری برنامه‌ریزی کردند، افزود: در این زمان باید دردمندانی که سیلی خوردند، فرزندانی که در جبهه جان دادند و جانبازانی که تحمل رنج‌ها کردند، در این مبدا گوش به فرمان رهبری باشند.

وی بزرگداشت بزرگان در خط امام(ره) و اسلام ناب را یک تکلیف و وظیفه دانست و تصریح کرد: شهرها و کشور‌ها با نام افرادی از زادگاهشان ارزش پیدا می‌کند.

آیت الله قربانی با بیان اینکه فومن به خاطر وجود آیت الله بهجت بر تارک شهرهای بزرگ کشور می‌درخشد، اذعان کرد: شهر فومن شهر مقدسین و پاکان است و در جا جای این شهر باید نور بهجت درخشان باشد.

امام جمعه رشت تصریح کرد: آیت الله بهجت متعلق به دنیای اسلام است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد