صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست ستاد دهه فجر شهرستان صومعه سرا

بخشدار مركزی صومعه سرا در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل چهارم ضروری است.

کد خبر : 248 | 4:07 ب.ظ | ۲۱ آذر , ۱۳۹۱

بخشدار مركزی صومعه سرا در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل چهارم ضروری است.

به گزارش ایرنا، ‘علی بابازاده’ روز سه شنبه در این نشست افزود: دهه فجر یادآور خاطرات و ارزش های والایی است كه این دستاوردها و ارزش ها روز به روز تجلی بیشتر و فراگیرتر پیدا می كند.

وی با اشاره به این كه در این دهه باید اقدامات نظام، عملكرد مسوولان و خدمات ادارات برای مردم بیشتر تبیین شود، اظهار كرد:

باید از همه امكانات شهرستان برای برگزاری هر چه بهتر برنامه های دهه فجر استفاده شود.

وی تلاش برای گرامیداشت دهه فجر و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب و آرمان های آنان را وظیفه تمام دستگاه ها و آحاد مختلف مردم دانست و گفت: دستاوردهای نظام در مباحث اقتصادی، علمی، معنوی و سیاسی بایستی در قالب جشن ها و برنامه های دهه فجر برای مردم بازگو شود.

بخشدار مركزی صومعه سرا در ادامه با اشاره به بركات انقلاب اسلامی افزود: احیای نمازجمعه ها، بیدار ساختن مردم منطقه و جهان در برابر فتنه های مستكبرین و گرایش افزون تر به آیین های مذهبی از جمله دستاوردهای این انقلاب در حوزه فرهنگ است.

بابازاده با بیان این كه پیروزی انقلاب اسلامی معادلات سیاسی دنیا را برهم زد، یادآور شد: پا فشاری نظام بر مبارزه با استكبار و صهیونیستم جهانی به مدد پایداری و استقامت ملت ایران، دشمنان را در ایجاد مانع بر سر راه پیشرفت كشور مصمم تر از گذشته كرده است.

بخشدار مركزی صومعه سرا همچنین در این جلسه با محكوم كردن هتك حرمت فتنه گران در روز نهم دی ماه 88 اضافه كرد: اقدام به جا و موثر مردم انقلابی ایران و بیعت مجدد با آرمانهای عاشورا، امام (ره)و مقام معظم رهبری قابل تقدیر است.

بابازاده افزود: انقلاب اسلامی، تداوم قیام عاشورا است كه هدف هر دو احیا و ترویج اسلام ناب محمدی(ص) و احیای امر به معروف و نهی از منكر در جامعه بوده است.

وی در ادامه از تشكیل كمیته های 18گانه همچون تبلیغات و اطلاع رسانی، بسیج، بنیاد شهید و ایثارگران، ورزش و جوانان، بانوان و خانواده، اطلاع رسانی، عشایری و روستایی، دانشجویی، فرهنگیان و دانش آموزی، اصناف، در ستاد بزرگداشت دهه فجر و معرفی اعضای آن در شهرستان صومعه سرا خبر داد.

در پایان این جلسه اعضای هر یك از كمیته های ستاد بزرگداشت سی و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان صومعه سرا، گزارشی از فعالیت های كمیته متبوع خود را ارائه كردند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد