صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار

هفدهم مرداد روز پاسداشت مجاهدانی‌ست که با سلاح اندیشه و قلم خود مردانه و متعهدانه در خط مقدم جنگ نرم و هجمۀ فرهنگی دشمنان قسم‌خورده اسلام ایستاده‌اند و در پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند. شیرمردان و زنانی که علی‌رغم جوسازی‌ها، شایعه پراکنی‌ها، هیاهو‌آفرینی‌ها، شانتاژهای خبری […]

کد خبر : 26433 | 1:10 ب.ظ | ۱۶ مرداد , ۱۳۹۶

هفدهم مرداد روز پاسداشت مجاهدانی‌ست که با سلاح اندیشه و قلم خود مردانه و متعهدانه در خط مقدم جنگ نرم و هجمۀ فرهنگی دشمنان قسم‌خورده اسلام ایستاده‌اند و در پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند. شیرمردان و زنانی که علی‌رغم جوسازی‌ها، شایعه پراکنی‌ها، هیاهو‌آفرینی‌ها، شانتاژهای خبری و فشارهای خارجی با آگاهی و بصیرت، دل و جان به رهنمون‌های ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) سپرده‌اند و تا آخرین نفس نگهبان آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل(ره) و شهیدان والامقام انقلاب خواهند ماند. خبرنگاران ایران اسلامی با علم به رسالت عظیم خویش عاشقانه دین خود را در تاریخ سی و نه ساله انقلاب اسلامی ایران ادا کرده‌اند. آنان خود را چشم بینا و زبان صادق و گویای مردم در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی می‌دانند و همواره بر تعهد و امانت‌داری خویش صحه گذاشته‌اند.

خبرنگاران انقلابی و متعهد استان گیلان در بزرگداشت ایام‌الله انقلاب اسلامی تعاملی مثبت، سازنده و ارزشمند با «شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان» داشته و همواره در انعکاس اخبار مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی اهتمام ویژه ورزیده‌اند. بی‌تردید برگزاری باشکوه مراسم ملی و انقلابی در استان مرهون همدلی و همکاری صمیمانۀ اصحاب رسانه در امر آگاهی بخشی، اطلاع‌رسانی و ترغیب به‌موقع مردم برای حضور در صحنه و همچنین انعکاس شایسته، هوشمندانه و گستردۀ مراسم است.

روابط عمومی شواری هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید «محمود صارمی» و دیگر شهدای رسانه، تلاش خستگی‌ناپذیر فعالان عرصۀ خبر را که متعهدانه و دلسوزانه در پی تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی گام برمی‌دارند ارج نهاده و از خبرنگاران استان که با آگاه‌سازی، تنویر و اقناع افکار عمومی و دمیدن روح امید به جامعه و انجام به نحو احسن رسالت‌ سنگین خود در پاسداشت مناسبت‌های انقلاب اسلامی می‌کوشند قدردانی می‌کند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد