صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






طاغوت ستیزی و واقعیت گرایی از رسالت های رسانه انقلابی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به فتنه سال ۸۸ گفت: اگر نقش مهم رسانه ملی و سایر رسانه های جمهوری اسلامی برای دفاع از ارزشهای اسلامی نبود، فتنه گران به مقاصدشان می رسیدند. به گزارش ایسنا منطقه گیلان،حجت الاسلام و المسلمین تسخیری در آیین تجلیل از خبرنگاران که در کانون […]

کد خبر : 26447 | 9:06 ق.ظ | ۲۱ مرداد , ۱۳۹۶

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به فتنه سال ۸۸ گفت: اگر نقش مهم رسانه ملی و سایر رسانه های جمهوری اسلامی برای دفاع از ارزشهای اسلامی نبود، فتنه گران به مقاصدشان می رسیدند.

به گزارش ایسنا منطقه گیلان،حجت الاسلام و المسلمین تسخیری در آیین تجلیل از خبرنگاران که در کانون بسیج جوانان رشت برگزار شد،از تلاش رسانه ها در راستای پیشرفت و اعتلای نظام اسلامی تقدیر کرد.

 وی با اشاره به نقش رسانه ها از دیدگاه قرآن،تصریح کرد:حق محوری،واقعیت گرایی،رحمت گستری، طاغوت ستیزی و … از رسالت های رسانه انقلابی و اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه قرآن کریم یک پیام مهم برای ماست،گفت: قرآن کریم یک رسانه است، رسانه‌ای که پیام آن را خداوند متعال فرستاد.

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی،گفت:دشمن از طریق ابزار رسانه ای خود،روزانه بیش از ۳هزار ساعت برنامه علیه جمهوری اسلامی تولید می کند.

وی با اشاره به فتنه سال ۸۸ گفت: اگر نقش مهم رسانه ملی و سایر رسانه های جمهوری اسلامی برای دفاع از ارزشهای اسلامی نبود، فتنه گران به مقاصدشان می رسیدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان از مهمترین رسالت های رسانه دینی را رحمت گستری و طاغوت ستیزی برشمرد و گفت:طاغوت ستیزی از دیگر وظایف رسانه ملی است،که ما در این بخش ضعف داریم .

تسخیری واقعیت گرایی را یکی دیگر از رسالت های مهم رسانه دینی دانست و گفت:امروز یکی از آسیب‌های مهم در فضاهای مجازی این است که در اخبار آن واقعیت‌گرایی کم است و اخبار کذب، بیشتر وجود دارد.

وی در پایان بر حفظ مدیریت ارزشی در رسانه ها در راستای خدمت به توسعه کشور تاکید کرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد