صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیانیه/ دفاع‌مقدس از تهدیدها، فرصت‌های طلایی برای تداوم و صدور انقلاب اسلامی ساخت

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به مناسبت فرارسیدن «هفته دفاع مقدس»:  هشت سال دفاع مقدس و جانانه ملت آزاده و شریف ایران به همه دنیا ثابت کرد که تجاوز و چنگ‌اندازی به خاک میهن اسلامی خیالی باطل است و رزمندگان اسلام رویای متجاوزان را به خوابی آشفته مبدل خواهند ساخت. دلاوران و ایثارگران […]

کد خبر : 26752 | 8:07 ق.ظ | ۲۷ شهریور , ۱۳۹۶

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به مناسبت فرارسیدن «هفته دفاع مقدس»:

 هشت سال دفاع مقدس و جانانه ملت آزاده و شریف ایران به همه دنیا ثابت کرد که تجاوز و چنگ‌اندازی به خاک میهن اسلامی خیالی باطل است و رزمندگان اسلام رویای متجاوزان را به خوابی آشفته مبدل خواهند ساخت. دلاوران و ایثارگران جبهه حق با مقاومت همه جانبه خود اثبات کرد ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد. هشت سال دفاع مقدس با رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) از تهدیدهای فراروی کشور، فرصت‌هایی طلایی برای تداوم و صدور انقلاب اسلامی ساخت. دفاع مقدس آزمونی بزرگ و الهی در تاریخ انقلاب اسلامی بود تا ملت مسلمان ایران با هر قومیت، زبان و مذهبی برای پاسداری از ارزش‌های دینی و انقلابی بسیج شوند و در سایه ولایت فقیه جلوه‌ای دیگر از «وحدت کلمه» را در یکی از حساس‌ترین و بحرانی‌ترین برهه‌های تاریخی به رخ دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی بکشانند. با پایان جنگ تحمیلی و پیروزی ایران اسلامی، پلاک عشق و دلدادگی به میهن همچون مدال افتخاری بر  سینه رزمندگان اسلام تا هماره تاریخ درخشیدن گرفت و تلالوی غیرت و رشادت سلحشوران دیروز مدافع وطن روشنای راه فرزندان امروز و فردای این مرز و بوم در مسیر مقاومت اسلامی و مبارزه با استکبار جهانی شد.

۳۱ شهریور، سالروز آغاز جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعثی عراق با حمایت‌های آشکار و پنهان استکبار جهانی با هدف شوم شکست انقلاب اسلامی و فروپاشی نظام مقدس «جمهوری اسلامی ایران» است. توطئه‌ای که با عنایات حضرت حق، رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) و هوشیاری ملت ایران حنثی شد و زمینه‌ساز شکست رژیم بعثی عراق و رسوایی حامیانش شد. هفته دفاع مقدس یادآور هشت سال مقاومت و ایستادگی مقتدرانه ایران اسلامی در برابر تهاجم ناجوانمردانه ایادی استکبار جهانی در منطقه است که امروز هر ایرانی عاشق اسلام و اهل‌بیت به آن رشادت و پایداری می‌بالد و تا آخرین نفس با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) پاسدار ثمره گران‌بها و پرافتخار خون لاله‌های میهن خواهد بود و به شکرانه انقلاب اسلامی سجده شکر به‌جا خواهد آورد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطرۀ هشت هزار شهید استان و مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های فرزندان دیار میرزاکوچک به‌ویژه حمایت‌های همه‌جانبۀ مردم گیلان با اعزام کاروان‌های هزار کامیونی شامل هدایا و سایر تدارکات به جبهه‌های حق علیه باطل، از صاحبان اندیشه، عالمان دینی، دانشگاهیان، فرهیختگان فرهنگی و اصحاب رسانه دعوت می‌کند تا فرصت گرانقدر هفته دفاع مقدس را مغتنم شمرده و با تحقیق و تدقیق به تبیین عوامل پیروزی چشمگیر ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی برای جامعه امروز به‌ویژه نسل جوان بپردازند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد