صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تبیین کارآمدی نظام اسلامی، مهمترین مأموریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: مأموریت مهم این نهاد انقلابی، تبیین و نشان دادن کارآمدی نظام اسلامی است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به نقل از خبرگزاری شبستان، نصرت الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، صبح امروز (۱۹ مهر) در مراسم آغازین همایش سراسری روسای این شورا با […]

کد خبر : 26928 | 11:13 ق.ظ | ۲۰ مهر , ۱۳۹۶

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: مأموریت مهم این نهاد انقلابی، تبیین و نشان دادن کارآمدی نظام اسلامی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به نقل از خبرگزاری شبستان، نصرت الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، صبح امروز (۱۹ مهر) در مراسم آغازین همایش سراسری روسای این شورا با بیان اینکه جامعه امروز ما به  وحدت مثال زدنی که در استان گلستان وجود دارد، نیازمند است، گفت: گلستان، در گستره کشوری استانی مثال زدنی است زیرا به رغم تنوع قومیتی اما منسجم، همدل و صمیمی با روحیه انقلابی در کنار هم زندگی می کنند.

وی با بیان اینکه مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دو مأموریت حساس را پیش روی خویش دارد، افزود: این شورا به عنوان هماهنگ کننده به همراه سایر ارکان نظام، خدمتگزار مردم بصیر و زمان شناس برای برگزاری زیبنده و هرچه بهتر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

لطفی بیان کرد: برای بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب در بهمن سال ۹۷ اکتفا به چند مراسم و راهپیمایی حماسی ۲۲ بهمن نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: وقتی طمع دشمن، آمارهای جمعیتی و وضع جامعه را بررسی می کنیم، می بینیم که بیش از ۵۰ درصد جمعیت کشور کمتر از ۳۰ سال سن دارند و به عبارتی ۸۵ درصد جمعیت کشور کسانی هستند که در دوره انقلاب به دنیا نیامده بودند یا کودکان چند ساله بودند. برای همین وضعیت اسفبار قبل انقلاب برای آنها ملموس نیست، خفقان ها را ندیدند و از محرومیت های قبل از انقلاب خبر ندارند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور بیان کرد: امروز دشمن با صدها ماهواره، سایت و نشریه در حال شبهه افکنی در کارآمدی نظام دینی و جمهوری اسلامی ایران بوده که احیاگر اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله وسلم) است. همانطور که امام خمینی (رحمه الله علیه) تأکید کردند حفظ انقلاب از اوجب واجبات است، همان امامی که دقایق پایانی عمر شریف خویش در حال نماز با اشاره می گویند حفظ جمهوری اسلامی از نماز هم واجب تر است.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی شاهد انواع شبهه افکنی ها، کینه توزی های استکبار و ایادی آنان و ساده لوحان داخلی هستیم. مأموریت ما این است که با انسجام وحدت و همدلی کارآمدی نظام دینی تبیین شود.

لطفی با بیان اینکه تبیین کارآمدی نظام کار یک نهاد، دستگاه و دولت نیست، خاطرنشان کرد: همه باید برای تحقق این هدف ید واحده باشیم. هر کسی که دل در گرو نظام دینی دارد، برای ایجاد روح امید بیشتر و همگرایی بیشتر آحاد مردم و شور و نشاط مضاعف در این مسیر الهی باید پای کار بیاید. که در این نشست ها عملیاتی کردن تشکیل این نوع جلسات استانی را تبیین خواهیم کرد. شورای عالی سیاستگذاری و کمیته های تخصصی باید با عرق دینی و انقلابی وارد صحنه شو و از فجر ۹۶ تا ۹۷ در این زمینه باید سلسله برنامه هایی داشته باشیم.

وی یادآور شد: مقام معظم رهبری براساس تدبیر حکیمانه در نشست های اخیر بر انقلابی بودن و انقلابی ماندن تأکید دارند. برای همین یک نهاد و ساختاری که عهده دار بزرگداشت انقلاب است باید شیوه، منش و خروجی انقلابی داشته باشد.

نصرت الله لطفی با بیان اینکه حق روز ۱۳ آبان ادا نشده است، گفت: یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است اما حق این روز ادا نشد و به گونه ای اقدام کردیم که به نظر می رسد صرفا روز دانش آموز است، اما با همه ادله و مناسبت هایی که بود مجلس شورای اسلامی مصوبه داشت و شورای نگهبان هم آن را به عنوان روز ملی مبارزه با استکبارجهانی تأیید کرد. این دیگر جناح و خط و خطوط سیاسی نیست بلکه گفتمان انقلاب است.

وی با بیان اینکه اختلاف معرفتی و اعتقادی بین ما و مستکبران وجود دارد، تأکید کرد: امروز طمع استکبار بیشتر شده است. زیرا هرچقدر بالندگی نظام اسلامی بیشتر باشد دشمن هم به دنبال شیطنت و توطئه مضاعف خواهد بود. پاسخ کوبنده این یاوه سرایی ها و تحرکات شیطانی استکبار، در روز شنبه ۱۳ آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی داده می شود.

لطفی با بیان اینکه ۹ دی روز میثاق امت با ولایت است، اظهار کرد: مأموریت بعدی این نشست هماهنگی بیش از پیش برای برگزاری مطلوب و خداپسندانه و انقلابی بزرگداشت یوم الله ۹ دی است. اگر اتفاقات سال ۸۸ را صرفا بحث انتخاباتی و اختلافات جناحی بدانیم این ظلم به نظام است. فتنه ۸۸ حرکت استکباری برنامه ریزی شده برای براندازی انقلاب اسلامی بود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: آن روز که به خیمه اباعبدالحسین (علیه السلام) جسارت شد، مردم باور و احساس تکلیف کردند، موضوع اختلاف سلیقه، شمارش آرا و نتیجه انتخابات نیست. مردم فهمیدند که آمریکا، اسرائیل و انگلیس و عده ای از نااهلان داخلی یده واحده شدند که لطماتی به کشور وارد کردند، مردم با احساس تکلیف انقلابی وارد صحنه شدند.

وی با تأکید براینکه یوم الله ۹ دی نباید به فراموشی سپرده شود، افزود: خناسان، سردمداران آمریکای جنایتکار بدانند مردم ایران همیشه در صحنه هستند. هر نظامی را می توان ساقط کرد اما نظامی که مردمی است، سرکوب نمی شود. باید هرساله با بزرگداشت ۹ دی این زنگ خطر را برای عوامل فتنه داشته باشیم.

لطفی با بیان اینکه امروز هم نغمه هایی که به عنوان رفع حصر مطرح می شود در ادامه همان فتنه است، خاطرنشان کرد: حصر نتیجه اعتراض به نتایج انتخابات نبود، اگر قرار بود با آنانی که فراخوان می دادند و مردم را به کف خیابان ها می آوردند یا یا روزی که جسارت کنندگان به خیمه های امام حسین (علیه السلام) را مردم خداجوی نامیدند، باید برخورد می شد اما حصر یکسال بعد و پس از راهپیمایی ۲۲ بهمن که آنان فراخوان راهپیمایی در روز ۲۵ بهمن را تحت تأثیر اتفاقات مصر و لیبی دادند، اتفاق افتاد. نظام اسلامی این مسئله را تدبیر کرد، حصر رأفت اسلامی به سران فتنه بود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد