صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مردم ایران پاسخ اظهارات گستاخانه «ترامپ» را با حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان خواهند داد

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در محکومیت سخنان خصمانه و کینه‌توزانه رئیس جمهور آمریکا: آمریکای جنایتکار از آغازین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی ایران کوشید تا با تحریک و تطمیع متحدان خود در منطقه خلیح فارس و انجام اقدامات مداخله جویانه و تخریب نظام نوپای ایران و با طراحی و اجرای نقشه‌ها و دسیسه‌های […]

کد خبر : 26983 | 12:26 ب.ظ | ۲۵ مهر , ۱۳۹۶

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در محکومیت سخنان خصمانه و کینه‌توزانه رئیس جمهور آمریکا:

آمریکای جنایتکار از آغازین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی ایران کوشید تا با تحریک و تطمیع متحدان خود در منطقه خلیح فارس و انجام اقدامات مداخله جویانه و تخریب نظام نوپای ایران و با طراحی و اجرای نقشه‌ها و دسیسه‌های مختلف از حمله رژیم بعثی عراق تا اجرای تحریم‌های گسترده، نظام مقدس جمهوری اسلامی را که برخواسته از رهبری داهیانه حضرت امام خمینی(ره) و ولایت‌پذیری و وحدت مردم ایران است از پای درآورد. سردمداران آمریکا با خوی مستکبرانه، منافع خود را در ایجاد جنگ، ناامنی، تفرقه و اختلاف بین کشورهای جهان به‌ویژه خاورمیانه جستجو می‌کنند و برای ایجاد رقابت تسلیحاتی و فروش تجهیزات جنگی از هیچ حقه و نیرنگی واهمه ندارند؛ بی‌تردید جمهوری اسلامی ایران با توجه به سیاست‌های خصمانه آمریکا و متحدان کودک‌کش آن در منطقه و همچنین تهدید رژیم غاصب صهیونیستی، هرگز نسبت به توانمندی‌های دفاعی خود بی‌تفاوت نبوده و برنامه دفاعی و بازدارنده موشکی را بیش از پیش تقویت خواهد کرد تا در مقابل زیاده‌خواهی طاغوتیان زمان و مستکبران گردنکش ایستاده و آنها را به زانو درآورد.

حضور مقتدرانه «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» در هشت سال دفاع مقدس و خط مقدم مبارزه با تروریست‌های منطقه، موجب صلح و آرامش برای مردم ایران و منطقه شده است و قطعا هرگونه اقدام دولت یا کنگره آمریکا علیه این نهاد انقلابی و مردم دلاور کشورمان بی‌پاسخ نخواهد ماند. امروز آمریکا در صحنه بین‌المللی منزوی‌تر از گذشته شده و حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر همگان آشکار گردیده است. به لطف الهی ایران اسلامی با رهبری پیامبرگونه حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای و اتکا به حمایت همه‌جانبه مردمی و توانمندی‌های نظامی در اوج اقتدار خود قرار دارد.

سخنان سخیف و عاجزانه رئیس‌جمهور گستاخ و تازه‌کارآمریکا علیه ایران، نشان از عمق عداوت و کینه‌توزی استکبار جهانی از اقتدار، آزادگی و نفوذ جمهوری اسلامی ایران دارد و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر بدعهدی و غیرقابل اعتماد بودن شیطان بزرگ نشان‌دهنده آگاهی و بصیرت توده‌های مردم به ویژه دولتمردان در چگونگی مواجهه با دژخیمان خونخوار می‌باشد. بلوف‌های سیاسی و گزافه‌گویی‌های هتاکانه اخیر «ترامپ» نه‌تنها باعث انزوای بیشتر آمریکا در مجامع بین‌المللی شد و صدای اعتراض متحدان اروپایی آمریکا را درآورد بلکه باعث انسجام و وحدت بیش از پیش دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی در داخل و خارج از کشور گشت. بی‌شک مردم ایران پاسخ اظهارات گستاخانه و اراجیف رئیس‌جمهور کشور تروریست‌پرور آمریکا و دیگر سران استکباری جهان و ایادی دست‌نشانده و خودفروخته آنان در منطقه را با حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله سیزدهم آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» و با فریادهای رسای «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل» خواهند داد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد