صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






باید در هیات های مذهبی باور اندیشه‌ورزی تقویت شود

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های گیلان با اشاره به فرق بین اجلاس‌ها و هیئت مذهبی افزود: باید در هیئت‌های مذهبی باور اندیشه ورزی تقویت شود و نباید در هیئت مذهبی شاعر و مداح را از بیرون بیاوریم بلکه باید از شاعران و اساتید داخلی استفاده شود. به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام اسماعیل […]

کد خبر : 27337 | 9:12 ق.ظ | ۲۵ آبان , ۱۳۹۶

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های گیلان با اشاره به فرق بین اجلاس‌ها و هیئت مذهبی افزود: باید در هیئت‌های مذهبی باور اندیشه ورزی تقویت شود و نباید در هیئت مذهبی شاعر و مداح را از بیرون بیاوریم بلکه باید از شاعران و اساتید داخلی استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام اسماعیل پور رضا عصر امروز در اختتامیه سوگواره عاشورایی “سلوک عشق” بابیان اینکه انقلاب ما از محرم و صفر نشأت‌گرفته است اظهار کرد: وقتی انسان به معارف عاشورایی می‌پردازد دل‌وجان او متعالی می‌شود.

وی افزود: با نگاه به دین اسلام، آب‌وخاک به افلاک تعالی می‌شود و انسان خود را در مقابل خداوند و آسمانیان کوچک می‌بیند.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های گیلان گفت: در دانشگاه‌های ما نگاه به اسلام آن‌گونه که نیاز است خود را نشان نداده است و باید برای آن فکری صورت بگیرد و این نگاه باید خط جامعه علمی را نشان دهد.

پور رضا بیان کرد: ما قبل از انقلاب هم محرم و عاشورا را بزرگ می‌داشتیم اما در حد ابعاد وظیفه مسلمانی ما که توسل بجوییم ولی انقلاب به ما نشان داد که عاشورا ابعاد بزرگ‌تری دارد.

وی بابیان اینکه الآن مستکبرین جهان از ما ترس دارند گفت: آن‌ها نمی‌خواهند ما پیشرفت کنیم و به همین دلیل هرروز در حال توطئه علیه کشور ما هستند اما به امید خدا هیچ‌وقت موفق نخواهند شد.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های گیلان بیان کرد: دشمنی امروز استکبار با ما به خاطر دست‌یابی ایران به بمب هسته‌ای نیست و آن‌ها با اسلام ناب ما مشکل‌دارند.

وی افزود: باید این گنجینه معنوی که انقلاب ماست را مقاوم نگه‌داریم زیرا گنجینه معنوی از همه گنجینه‌ها باارزش‌تر است.

پور رضا با اشاره به فرق بین اجلاس‌ها و هیئت مذهبی افزود: باید در هیئت‌های مذهبی باور اندیشه ورزی تقویت شود و نباید در هیئت مذهبی شاعر و مداح را از بیرون بیاوریم باید از شاعران و اساتید داخلی استفاده شود.

به گزارش فارس، همایش سوگواره عاشورایی “سلوک عشق”  از تاریخ ۲۰ مهر تا ۲۴ آبان به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان برگزار شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد