صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نمایشگاه منتخب دو سالانه «هنرهای تجسمی فجر» افتتاح شد

منتخبی از آثار هنرمندان داخلی و خارجی جشنواره «هنرهای تجسمی فجر ۹۵ »در قالب نمایشگاه عکس ، پوستر و کاریکاتور در شهرستان صومعه سرا آغاز به کار کرد. به گزارش مهر، بعدازظهر سه شنبه منتخبی از آثار برگزیده هنرمندان داخلی و خارجی جشنواره دو سالانه هنرهای تجسمی بین المللی فجر ۹۵ برای نخستین بار در […]

کد خبر : 27341 | 9:19 ق.ظ | ۲۵ آبان , ۱۳۹۶

منتخبی از آثار هنرمندان داخلی و خارجی جشنواره «هنرهای تجسمی فجر ۹۵ »در قالب نمایشگاه عکس ، پوستر و کاریکاتور در شهرستان صومعه سرا آغاز به کار کرد.

به گزارش مهر، بعدازظهر سه شنبه منتخبی از آثار برگزیده هنرمندان داخلی و خارجی جشنواره دو سالانه هنرهای تجسمی بین المللی فجر ۹۵ برای نخستین بار در گیلان در قالب نمایشگاه عکس ، پوستر و کاریکاتور در شهرستان صومعه سرا آغاز به کار کرد.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه «سید امیر مصباح» معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، «علی فتح اللهی» فرماندار، «نورالله صفرپور» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان و هنرمندان شهرستان صومعه سرا حضور داشتند.

در این نمایشگاه منتخب آثار عکس، پوستر و کاریکاتور «بی ینال» بین المللی هنرهای تجسمی فجر ۹۵ به معرض دید علاقه مندان گذاشته شده است.

این آثار از امروز به مدت دو روز تا پنجشنبه ۲۵ آبان ماه در نگارخانه عباسیه کهن مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صومعه سرا به نمایش گذاشته شده است.

گفتنی است ۴۹ اثر تجسمی بازنمایی شده در این نمایشگاه وجود دارد.

علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند در مدت این دو روز از ساعت ۸ صبح الی ۱۴:۳۰عصر به مجتمع فرهنگی و هنری فارابی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه سرا مراجعه کنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد