صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






روحیۀ و توان بالای بسیج رمز جاودانگی و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی است

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج: تدبیر و نواندیشی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) و فرمان تشکیل «بسیج مستضعفین» در پنجم آذر ۱۳۵۸، نقطۀ عطف درخشانی در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ایران است که پس از گذشت سی و هشت سال «بسیج» به‌عنوان مردمی‌ترین […]

کد خبر : 27414 | 1:51 ب.ظ | ۳۰ آبان , ۱۳۹۶

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج:

تدبیر و نواندیشی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) و فرمان تشکیل «بسیج مستضعفین» در پنجم آذر ۱۳۵۸، نقطۀ عطف درخشانی در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ایران است که پس از گذشت سی و هشت سال «بسیج» به‌عنوان مردمی‌ترین و مکتبی‌ترین نیروی مقاومت جهان در برابر استکبار جهانی قد علم کرده است و برای استیفای حقوق مستضعفان و مظلومان جهان می‌کوشد. این نهاد مقدس از مخلص‌ترین و فداکارترین انسان‌ها تشکیل شده و با بصیرت، لحظه‌شناسی و ایثار در مسیر تحقق اهداف عالی انقلاب اسلامی، آرامش ملت ایران و حقانیت مسلمانان جهان گام برمی‌دارد. روحیۀ و توان بالای بیسجیان دلاور، رمز جاودانگی و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های گوناگون فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و علمی است.

حضور بی‌بدیل و معجزه‌گر بسیج با توکل به خدا و پیروی از رهنمون‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی از دلایل اصلی پیروزی ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس و ایستادگی در برابر تجاوز رژیم بعث و حامیان استکباری‌ آن است. رشادت‌ها و دلاوری‌های بسیجیان جان بر کف در جنگ تحمیلی و پاسداری از خاک میهن اسلامی، خاطره‌ای نیست که از ذهن مردم قدرشناس ایران اسلامی محو شود و امروز با گذر زمان، جهان شاهد جلوه‌های زیبا و پُرشوری از حماسۀ جوانان بسیجی در جبهه‌های مبارزه با تروریسم، داعش، جریان‌های تکفیری و دفاع جانانه از حرم مطهر حضرت زینب(س) در کشور سوریه است. بسیجیان سلحشور ثابت کرده‌اند که هرگز امنیت و منافع مردم ایران را با هیچ قدرتی معامله نخواهند کرد و در شرایط ویژه و سخت همچون بلایای طبیعی نیز به یاری مردم آسیب‌دیده شتافته و هرگز ملت آزاده ایران را تنها نخواهند گذاشت تا دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی بدانند که بسیج از بدنۀ ملت ایران جدا نیست و با بصیرت و هوشیاری در سایۀ فرمانبری از ولی امر مسلمین، هیچ خطری نظام اسلامی و ملت مسلمان ایران را تهدید نخواهد کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان، ضمن تبریک فرارسیدن هفتۀ بسیج به همۀ بسیجیان سرافراز و سربازان عرصه‌های جهاد و تلاش، آرزومند است که بسیج با فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) همواره همچون دژی مستحکم در برابر توطئه‌ها، فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده و زمینه‌های ظهور امید مستضعفان جهان، حضرت ولی‌عصر(عج) را فراهم آورد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد