صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






هدف دشمن از شایعه پراکنی، ناامید کردن مردم از نظام است

امام‌جمعه آستارا مهم‌ترین تدبیر امروز دشمن را شایعه‌پراکنی دانست و گفت: ناامید کردن مردم از نظام، نابود کردن ایمان و اعتقاد آن‌ها و مانع‌تراشی برای حل مشکلات معیشتی مردم از جمله اهداف دشمن از شایعه‌پراکنی بوده و دشمن این اهداف خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی دنبال می‌کند. به گزارش فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین […]

کد خبر : 28761 | 8:34 ق.ظ | ۳۰ دی , ۱۳۹۶

امام‌جمعه آستارا مهم‌ترین تدبیر امروز دشمن را شایعه‌پراکنی دانست و گفت: ناامید کردن مردم از نظام، نابود کردن ایمان و اعتقاد آن‌ها و مانع‌تراشی برای حل مشکلات معیشتی مردم از جمله اهداف دشمن از شایعه‌پراکنی بوده و دشمن این اهداف خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی دنبال می‌کند.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه با اشاره به حادثه نفت‌کش سانچی و داغ‌دار شدن مردم شریف ایران اظهار کرد: در جریان این حادثه، عزیزانی را از دست دادیم که برای اقتصاد و خدمت به کشور تلاش می‌کردند.

امام‌جمعه آستارا با بیان اینکه در آموزه‌های دینی افرادی که در دریا جان خود را از دست داده باشند گناهانشان بخشیده می‌شود، تصریح کرد: علت اصلی این حادثه باید مشخص شود تا کوچک‌ترین حقی از خانواده‌های این عزیزان که داغ‌دار هستند ضایع نشود.

خطیب جمعه آستارا با اشاره به روز هوای پاک و اینکه آسمان همه جای کشور مانند استان‌های شمالی آبی  و صاف نیست، خاطرنشان کرد: وضعیت هوا در کلان‌شهرها، شهرهای صنعتی و استان‌های جنوبی کشور خیلی بد بوده و برای شهرهای آلوده کشور باید از سوی مسئولین و مردم تدابیری اندیشده شود.

وی تردد خودروهای تک‌سرنشین در خیابان‌ها را از عمده دلایل آلوده بودن هوا در کلان‌شهرها دانست و بیان کرد: در خودروهای تولید داخل کیفیت‌بخشی و بهبود نواقص وجود نداشته و تنها افزایش روزبه‌روز قیمت‌ها در کارخانه‌های خودروسازی را شاهد هستیم.

حافظ‌نیا با اشاره به اینکه در آستانه روز غزه قرار داریم، غزه را روز اقتدار مردم فلسطین در برابر رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی دانست و گفت: فلسطین و مردم غزه از اولویت‌های نخست دنیای اسلام بوده و دشمن با مطرح کردن داعش و دیگر نقشه‌ها می خواهد مردم فلسطین و غزه در حاشیه باشند.

امام‌جمعه آستارا با بیان اینکه مسأله فلسطین و مردم غزه فراموش‌شدنی نیست، خاطرنشان کرد: همه دنیای اسلام برای آزادی کامل فلسطین از چنگال رژیم کودک‌کش صهیونیستی باید تلاش کنند چون مردم فلسطین و غزه پاره‌ای از دنیای اسلام هستند.

خطیب جمعه آستارا با اشاره به اینکه سلطنت‌طلبان و اشخاصی که شعار نه غزه نه لبنان سرمی‌دهند دل‌سوز ایران نیستند، خاطرنشان کرد: سلطنت‌طلبان و افرادی که شعار نه غزه نه لبنان سر می‌دهند دغدغه ایران نداشته و اگر پایش بیفتد مانند گردانندگان رژیم پهلوی، نقطه‌نقطه ایران را دودستی تقدیم بیگانگان می‌کنند.

وی مهم‌ترین تدبیر امروز دشمن را شایعه‌پراکنی دانست و افزود: ناامید کردن مردم از نظام، نابود کردن ایمان و اعتقاد آن‌ها و مانع‌تراشی برای حل مشکلات معیشتی مردم از جمله اهداف دشمن از شایعه‌پراکنی بوده و دشمن این اهداف خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی دنبال می‌کند.

حافظ‌نیا با بیان اینکه دشمن جهت جذب مخاطب روی برخی از موضوعات و فیلم‌های سخنرانی مقام معظم رهبری بیش‌ازحد آب‌وتاب می‌دهد، گفت: عدم بازنشر شایعه‌ها و باور نکردن آن‌ها بدون سندومدرک از جمله کارهایی است که کاربران فضای مجازی باید در قبال نقشه‌های دشمن انجام دهند.

امام‌جمعه آستارا ضمن‌انتقاد به اجرای برنامه صبحانه سالم در بعضی از مدارس این شهرستان خاطرنشان کرد: بعضی از مدیران و معلمان مدارس در قالب این برنامه دانش‌آموزان را مجاب می‌کنند که تا همراه خود صبحانه به مدرسه بیاورند.

خطیب جمعه آستارا با بیان اینکه شاید برخی از خانواده‌ها به خاطر مشکل مالی قادر به تهیه این صبحانه نباشند و مدیران و معلمان بعضی از مدارس با این اقدام خود خانواده‌ها را شرمنده فرزندانشان می‌کنند، گفت: از      مسئولین آموزش‌وپرورش می‌خواهم با مدارسی که این طرح را اجرا می‌کنند به شدت برخورد کند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد